Markus1802 Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Hei, som emnetittelen sier så lurer jeg på om det er mulig å laste ned kart til en iPhone 3G. Dette hadde vært en mye bedre løsning for meg i stedet for å "streame" kartene over 3g/edge når jeg ikke har wifi nettverk, så ville det kanskje ha kostet mye mindre? Så jeg lurer på om det finnes en app(jeg har jailbreaket) som kan gjøre dette, slik at kostnadene bli mye mindre? Lurer også på hvordan gps systemet virker, hvordan fungerer egentli dette, er det som en vanlig gps, at det ikke koster penger å finne ut hvor i verden du er, eller bruker iPhonen 3g/edge/wifi til å finne ut dette?
MSg Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Du kan jailbreake den og legge inn et program som lagrer kartene ettersom de lastes hvertfall. Aner ikke om du får tak i noe annet, men vil nesten anta at du gjør det. Ps: LBP en dag?
Markus1802 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Skrevet 18. februar 2009 Ok, men er det ingen som vet om en app?
MSg Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Husker ikke hva de heter, men kan sjekke når jeg kommer på toget etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå