Gå til innhold

Ny gamer pc til rundt 10,000.-

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei,

vurderer ny pc til spilling. Har sett en del på en maskin som datakjeden har satt sammen

maskina heter:

DATAKJEDEN Gamer GTX260 Plus.

http://datakjeden.no/tromso/Categories.aspx?q=c:100082

kort om innhold.

- Intel Core 2 Duo E8400

- 4096 MB DDR2-minne

- 1 TB harddisk

- GeForce GTX 260 896 MB

- Microsoft Vista Home Premium

litt kort dette, men uansett, det jeg lurer på er om dette er en pc som vil klare å kjøre de fleste nye spill på high, da tenker jeg på COD4 og ikke minst COD5 og far cry2 osv.

og, om jeg eventuelt skulle oppgradere den senere, ville det vært lurt å kjøper et extra GTX260 og bruke i SLI, trenger jeg å oppgradere noen andre ting for å få dette til å funke bra?

takk for svar

"beklager eventuelle skrivefeil"

er ganske noob når det kommer til komponenter og slikt, å bygge pc selv er nok utelukket. pluss, om noen spørsmål er litt dumme, beklager for det:P

Endret av walt1brg
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
hei,

vurderer ny pc til spilling. Har sett en del på en maskin som datakjeden har satt sammen

maskina heter:

DATAKJEDEN Gamer GTX260 Plus.

http://datakjeden.no/tromso/Categories.aspx?q=c:100082

kort om innhold.

- Intel Core 2 Duo E8400

- 4096 MB DDR2-minne

- 1 TB harddisk

- GeForce GTX 260 896 MB

- Microsoft Vista Home Premium

litt kort dette, men uansett, det jeg lurer på er om dette er en pc som vil klare å kjøre de fleste nye spill på high, da tenker jeg på COD4 og ikke minst COD5 og far cry2 osv.

og, om jeg eventuelt skulle oppgradere den senere, ville det vært lurt å kjøper et extra GTX260 og bruke i SLI, trenger jeg å oppgradere noen andre ting for å få dette til å funke bra?

takk for svar

"beklager eventuelle skrivefeil"

er ganske noob når det kommer til komponenter og slikt, å bygge pc selv er nok utelukket. pluss, om noen spørsmål er litt dumme, beklager for det:P

Å kjøpe DATAKJEDEN Gamer GTX260 Plus er nok det beste for deg. Den har eg selv hatt i noen månder og er veldig fornøyd. Kjører COD4 på max iallefall ;)Mener du skal ha mulighet for å kjøre gtx 260 SLI i fremtiden også, men det vil etter min mening vere totalt unødvendig, iallefall i den nærmeste fermtid. For dagens spill burde eit kort vere nokk.

Endret av SirCmon
Gjest Slettet-Pqy3rC
Skrevet

Pga mulighet for senere oppgradering ville jeg valgt Intel X58/Ci7 eller en AMD AM3/PhII basert maskin.

Skrevet

Pga mulighet for senere oppgradering ville jeg valgt Intel X58/Ci7 eller en AMD AM3/PhII basert maskin.

[/quote

vet du, eller noen andre om en eventuellt bedre ferdigpc som selges? tenker da på om noen nettbutikker har satt sammen noen bedre pc-er til rundt samme pris?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...