Gå til innhold

BK: Der Untergang (serie).


2r@rn3

Anbefalte innlegg

Uten sammenligning forøvrig...

 

Tester ut min nye D-lux 4...

 

post-109531-1234727200_thumb.jpg

 

Greit, bildet er egentlig kjedelig...men litt geometri har det i hvertfall.

 

Her er det et bildet av inngangen til Gulskogen stasjon, som tematisk passer godt inn i tråd-tittelen. Hvordan er det mulig å lage noe så trist..? En hyggelig start på dagen, er det definitivt ikke.

 

post-109531-1234727478_thumb.jpg

 

Denne karen bor også på stasjonen:

 

post-109531-1234727593_thumb.jpg

 

Exif er vel ikke så interessant, men iso var satt til 400. Blender f 2,8. Ser at det ble liten dof i første bilde...

 

Fra innsiden av stasjonsbygningen: Her var det liv!

 

post-109531-1234727886_thumb.jpg

 

post-109531-1234728095_thumb.jpg

 

Jeg vet at dette er i overkant mange bilder på en gang, men da trenger jeg ikke plage dere med bunkers/stasjons-bilder på en stund :whistle:

 

Selvfølgelig er jeg glad for kritikk, men her kunne jeg egentlig tenke meg å høre hvilket bildet som faller mest i smak. Og gjerne hvorfor.

 

Hva tenker dere om bildekvaliteten, når dere vet at det er tatt med et kompaktkamera?

(Dette kameraet har jeg tenkt til å ha som "dra-med-meg-overalt-kamera". Derfor er det interessant å høre hva dere syns). Iso 400 er vel ikke akkurat noe sweet-spot for dette kameraet, men lysforholdene var veldig dårlige, og været sugde.

 

Skal få tatt noen flere bilder etterhvert, så fort forholdene bedrer seg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første bildet var definitivt det som var mest interessant, de andre var ganske lite givende. Særlig det siste.

 

Nummer 2 var potensielt interessant, men komposisjonen er for løs for et så geometrisk motiv. hadde du stått litt til venstre kunne det blitt bedre.

 

Nummer 3 ble for venstretung, nummer 4 lider under samme problem som 2; for løs komposisjon. den rulle-ned-gitter-veggen skulle vært helt rett.

 

Femmeren fant jeg helt totalt uinteressant.

Endret av C₈H₁₀N₄O₂
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...