NyttVisningsnavn Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Skulle slette en profil på CoD4 i dag, men kom til å slette feil profil. Er det noen som helst mulighet for å få gjenopprettet den profilen?
Glipp Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Finnes jo programmer som gjennomretter filer du har sletter. hvis du kikker litt tilbake i HW.no arkivet, så finner du den, var ikke så lenge siden, med den, kan du restore mere eller mindre alt du har slettet. håper det løser seg
NyttVisningsnavn Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 Takk for svar. Får prøve litt mer.
Kjeven Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 I fremtiden burde du ta backup av alle profilene dine. Hvis du går til C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles så skal du finne alle spillerprofilene dine. Ta det fra en som fikk profilen sin slettet ikke en, men to ganger på rad uten backup:( PS: Om dette faktisk virker, vet jeg ikke, men har hørt fra flere andre at det gjør det.
The Stig Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Yupp, fungerer fint det. Jeg har tatt backup og gjenopprettet min COD4-profil flere ganger pga. formatering.
kjermy Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Har selv måttet begynt på nytt uttallige ganger... Sikkert 7-8... Meste jeg har kommet til er rank 48
Glipp Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Takk for svar. Får prøve litt mer. Here you go Hvis du ikke alt har funne den da hehe
NyttVisningsnavn Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Skrevet 16. februar 2009 Fant artikkelen ja. Søkte litt på nett, og leste om en som hadde gjort det samme som meg. Han kjørte systemgjenoppretting, og han fikk tilbake profilen. Prøvde det jeg også, profilen kom tilbake, men den var blank. All statistikk og framgang var borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå