Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Hei! Fyrte akkurat opp CS:S i dag for å spille litt, men til min store forskrekkelse så lagger nå musen og keyaboardet mitt! Skal prøve å forklare nærmere: Noen ganger funker det helt greit, andre ganger "låser" det seg, sånn at jeg ikke får snudd meg rundt eller gått til side, noen ganger skjer begge deler. Har også skjedd at avtrykkerknappen henger seg. Dette er noe som har kommer nå, i dag, det andre 250 timene jeg har spilt på denne musa har gått kjempefint Noen so, har noen ideer? Har sjekket litt rundt på google, og noen sier det er Avast 4.8 som gjør det? Avinnstalering av anit-virus er uansett iaktuelt, så andre forslag taes imot! PS: kan forøvrig nevne at jeg har et trådløst MS keyboard, så skal skifte baterier i dette. Musen er en Logitech G5. 1
hans2k Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Å hvorfor kan du ikke slette avast ? er jo bare å installere Avira som er mye bedre.
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Okei, hvi du kommer med et bedre gratis alternativ enn Avast så bruker jeg gjerne det! Link til nedlastingsside? Er litt kresen når det gjelder hvor jeg laster ned antivirus og lignende. 1
Lapp1 Skrevet 24. februar 2009 Skrevet 24. februar 2009 Hadde vært KozeKoz om du hadde sagt hvordan problemet ble løst, til senere uheldige med samme problem som søker det opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå