znace Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 lite problem jeg har med dette spille for øjeblikke. da jeg startet å spille for et par år siden kjørte spille lag fritt og null stress, instalerte dette etter å ha formatert nylig, og fikk sjok over hvor mye spille laga. alle drivere er instalert og fungerer som de skall systeme: nvidia gforce 9600 intel pentium d cpu 2,8 ghz 2 gb ram men fremdeles har jeg en kraftig lag i spille, noen som har vert borti dette før? spillte først med høy grafik og så satte ned til low. ingeb endring der heller
Steina Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Er det ikke på grunn av Windows Update eller noe annet tull som installeres i bakgrunnen? Er det likt på andre spill?
znace Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Skrevet 14. februar 2009 har ikke andre spill insttalert men har hatt lignenes problem med andre spill tidligere ja. men kun av denne typen hvis windows oppate kjøres uten at jeg ser den er det jo en mulighet. men kan ikke se den nei
znace Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 har og søkt igjennom dataen for drit men heller ingenting
Steina Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Hvilket operativsystem har du installert? Hvis det er noe gamlere enn Vista, så må du jo huske å installere DirectX 9.0c
Skagen Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Dersom du har Vista kan du gå inn i Windows Task Manager (CTRL+ALT+DEL) og høyreklikke på C&C under Prosesser og velge "Set Affinity". Da kan du bestemme hvor mange og evt. hvilke kjerne som skal kunne jobbe med prosessen. Flerkjerneprosessorer kan få enkelte gamle spill til å kræsje eller oppføre seg rart. Hvordan affinitet settes i XP vet jeg dessverre ikke.
znace Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 har nok xp der ja ingen planer o å bytte os bare pga dette men det du sier der om å sette opp prioriteten går vist og i xp på samme måte:) takk skal teste dette
Daily-Drifter Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 det er spillet som er bad code. spiller ingen rolle hvor bra pc du har, det er mem leaks, og en bug som gjør at jo flere enheter du har jo tregere går spillet, uansett om du har kraft nok til å kjør 10 ganger smange enheter hardwaremessig. EA dreit i å patche spillet mer, da de ikke klarte å løse det på de 4? patchene som ble gitt ut. gå over til RA3, det funker faktisk. evt raske 1on1 rushes fungerer uten slowdowns.
abcd423417984 Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Det er som Daily-Drifter skriver spillet sin skyld. Jo flere units som er på mappet jo tregere går spillet. Dette skyldes dårlig kode av EA. Hørte en teori om at årsaken var noen matematiske utregninger som ble gjort fordi units som sto for nærme hverandre skulle reagere riktig mtp kollisjonsdeteksjon...og jo flere units, jo større problem..
znace Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 litt rart det fungerte bra før da:s og litt rart at det fungerer kjempe bra på kemerater sin data uten problemer, i tilleg at de da har laptopp(med vista)
Daily-Drifter Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 mulig du hadde så få units at du ikke fikk problemet, men tro meg, vi spilte det spillet utrolig lenge og måtte til slutt bare gi det opp pga denne feilen.
znace Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 kan jo hende men tviler sterkt får når vi spiller i lan er det snakk om stoooore mengder taks som flyr over banen
Daily-Drifter Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 last opp en fraps video da, av mayhem i cc uten slowdown
V5R1X Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Minner meg om hvor festlig det var å LANe på Generals, og når et stort angrep ble satt i verk så merket man det på lag'en Og så den synch-feilen som gjorde at spillet crashet på mange maps... Får håpe på Generals 2 i nær fremtid...
Daily-Drifter Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 (endret) det er vel egentlig ikke lag, men at alt kort og greit går i saktefilm. problemet er at kampene tar timesvis fordi det tar 10 min bare å flytte noen enheter til fienden. den synch bugen var irriterende også ja, men det skjedde bare i starten av maps for oss, kom vi oss forbi de første 2-3minuttene så var det ok. Endret 16. februar 2009 av Daily-Drifter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå