Gå til innhold

cgc generals zero hours lag på "bra" data

Anbefalte innlegg

Skrevet

lite problem jeg har med dette spille for øjeblikke.

da jeg startet å spille for et par år siden kjørte spille lag fritt og null stress,

instalerte dette etter å ha formatert nylig, og fikk sjok over hvor mye spille laga.

alle drivere er instalert og fungerer som de skall

systeme:

nvidia gforce 9600

intel pentium d cpu 2,8 ghz

2 gb ram

men fremdeles har jeg en kraftig lag i spille, noen som har vert borti dette før?

spillte først med høy grafik og så satte ned til low. ingeb endring der heller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke andre spill insttalert

men har hatt lignenes problem med andre spill tidligere ja. men kun av denne typen

hvis windows oppate kjøres uten at jeg ser den er det jo en mulighet. men kan ikke se den nei

Skrevet

Dersom du har Vista kan du gå inn i Windows Task Manager (CTRL+ALT+DEL) og høyreklikke på C&C under Prosesser og velge "Set Affinity". Da kan du bestemme hvor mange og evt. hvilke kjerne som skal kunne jobbe med prosessen. Flerkjerneprosessorer kan få enkelte gamle spill til å kræsje eller oppføre seg rart.

Hvordan affinitet settes i XP vet jeg dessverre ikke.

Skrevet

har nok xp der ja

ingen planer o å bytte os bare pga dette

men det du sier der om å sette opp prioriteten går vist og i xp på samme måte:)

takk skal teste dette

Skrevet

det er spillet som er bad code. spiller ingen rolle hvor bra pc du har, det er mem leaks, og en bug som gjør at jo flere enheter du har jo tregere går spillet, uansett om du har kraft nok til å kjør 10 ganger smange enheter hardwaremessig. EA dreit i å patche spillet mer, da de ikke klarte å løse det på de 4? patchene som ble gitt ut. gå over til RA3, det funker faktisk.

evt raske 1on1 rushes fungerer uten slowdowns.

Skrevet

Det er som Daily-Drifter skriver spillet sin skyld. Jo flere units som er på mappet jo tregere går spillet. Dette skyldes dårlig kode av EA.

Hørte en teori om at årsaken var noen matematiske utregninger som ble gjort fordi units som sto for nærme hverandre skulle reagere riktig mtp kollisjonsdeteksjon...og jo flere units, jo større problem..

Skrevet

litt rart det fungerte bra før da:s

og litt rart at det fungerer kjempe bra på kemerater sin data uten problemer, i tilleg at de da har laptopp(med vista)

Skrevet

kan jo hende men tviler sterkt får når vi spiller i lan er det snakk om stoooore mengder taks som flyr over banen

Skrevet

Minner meg om hvor festlig det var å LANe på Generals, og når et stort angrep ble satt i verk så merket man det på lag'en :p

Og så den synch-feilen som gjorde at spillet crashet på mange maps...

Får håpe på Generals 2 i nær fremtid...

Skrevet (endret)

det er vel egentlig ikke lag, men at alt kort og greit går i saktefilm. problemet er at kampene tar timesvis fordi det tar 10 min bare å flytte noen enheter til fienden. den synch bugen var irriterende også ja, men det skjedde bare i starten av maps for oss, kom vi oss forbi de første 2-3minuttene så var det ok.

Endret av Daily-Drifter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...