Zhiven Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Startet maskinen i dag. Startet thunderbird for å sjekke epost: Det første som hender er at den ber meg opprette en konto. Jeg stusser litt, og sjekker: Det er ingen konto op klienten, og ALL (viktig) epost er borte! Programmet er som om jeg akkurat skulle ha installert det; helt blankt. Noen som vet hva som har skjedd/hva jeg kan gjøre? Er all eposten tapt?? Takker for all hjelp!
carwash Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 That mail should still exist in a child folder in the Mail folder in your profile folder. http://kb.mozillazine.org/Thunderbird_:_FA...Deleted_Account You can also navigate directly to your profile folder at the following path: * C:\Documents and Settings\<Windows user name>\Application Data\Thunderbird\Profiles\<Profile name> The Application Data folder is a hidden folder; to show hidden folders, open Windows Explorer and choose "Tools → Folder Options → View (tab) → Show hidden files and folders". http://kb.mozillazine.org/Profile_folder_-...ows_2000_and_XP Finn den gamle profilen din. Fisk mail ut fra den. Lykke til!
Zhiven Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Skrevet 13. februar 2009 Det funket! TUSEN TAKK!! Du aner ikke hvilken god gjerning du nettopp gjorde Ha en flott helg!
carwash Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Det funket! TUSEN TAKK!! Du aner ikke hvilken god gjerning du nettopp gjorde Ha en flott helg! Ellers kan jeg anbefale å ta backup av mail og annet som er viktig...
Bjørnli Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 (endret) Har selv dette problemet nå, og den du linka til hjalp ikke, har alle mail filene mine osv, men sliter med å få de inn/få inn accountsa edit: fixa med å legge inn manuelt å knote i 2 timer Endret 9. mai 2009 av Zaft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå