Sjokoladefisk Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Har selv aldri prøvd DAOC, sikkert fordi det er så gammelt. Men lurer på om jeg burde prøve free trial, er det mange som enda spiller det? Har det mye som jeg ikke kan finne i nyere mmorpg, som WAR,AOC og WoW?
Sjokoladefisk Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Skrevet 13. februar 2009 Ingen som har spilt det? eller som kan fortelle om hvordan det er? Vet omtrent ingenting om det.
NoobCannon Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Dark_Age_of_Camelot + youtube gameplay videoer saa finner du det fort ut
E7ite Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Har selv aldri prøvd DAOC, sikkert fordi det er så gammelt. Men lurer på om jeg burde prøve free trial, er det mange som enda spiller det? Har det mye som jeg ikke kan finne i nyere mmorpg, som WAR,AOC og WoW? Spelte det. Har vel ikkje mykje å tilby som ikkje finnest i nyare MMOS. Funka ikkje for min del, kanskje for deg:) Men no er eg rimelig lei av alt som heite mmos og har litt negativ haldning mot det meste. Prøv free trial, koster ikkej så mykje;)
Litraphy Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Spilte selv DAoC i 5 år, og jeg kan si med sikkerhet at det er absolutt ingenting å satse på nå lenger. Spillet er mer eller mindre tomt på EU- serverne. Det er fremdeles en grei slump tilhengere på de amerikanske serverne, men det begynner å minke. Det tar veldig lang tid å levele opp til 50 som er høyeste nivå i DAoC nå, og du må gjøre ganske mye etter det også. Championlevels, Masterlevels osv. Utrolig synd egentlig at spillet har dødd ut, fordi det er et av de beste MMO'ene jeg har vært borti noen gang. DAoC hadde også den beste pvp delen i et MMO noensinne, spør du meg. Hvis du uansett velger å ta sjansen og teste ut DAoC, så velg i så fall amerikansk versjon. Er ikke oppdatert på hvor mange som fremdeles spiller der, men har du tålmodigheten til å levele opp alene, så er det sikkert en del glede igjen i spillet. Problemet kommer nok heller når du når høyeste nivå, og ingen av de gamle spillerne ikke lenger gidder å raide masterlevels og slikt, da de stort sett er ferdig med dette for lenge siden.
DalaiLaban Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Må bare si meg enig. Daoc er det beste mmorpg spillet som noen gang er laget, spilt det helt til slutten av 08 på amerikanske servere. EU serverene er døde, umulig å levle alene hvis du ikke kan spillet\kjenner realmene og gametimen er håpløs da primetime er ca kl 24-06. Desuten er de fleste som spiller det nå hardcore og da nytter det lite å komme som fersking inn i spillet. Husker da jeg startet å spille i 2001, da var EU\engelske serverene stapp fulle så godt som hele tiden og du fant folk du kunne lvle med over alt. Synd men sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå