Bulletus Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 (endret) Når folk selger crafting recipeer på ta nå fekks weponsmith items ; så står det bare navnet på tingen, fargekode og lvl 1 ( hva nå enn lvl 1 betyr i denne sammenheng). Er det noe måte å se den faktiske lvl-item og stats ? Endret 13. februar 2009 av Bulletus
Pantera Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Du kan søke dem opp her. Trur du finner det meste i den databasen. Pantera
Liquidant Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Du kan også få en pekepin hvis du ser på vendor price. 16 sølv er en lvl 80 recipe.
Sgt.Stav Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 eller bare legg den på trader for 1000g , så søker du opp den da står lvl.
Bulletus Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Skrevet 13. februar 2009 Du kan søke dem opp her. Trur du finner det meste i den databasen. Pantera Denne siden er fin , takker . Synes dere situasjonen er tilfredsstillende ? Hadde det ikke vært enklere med denne informasjoen rett på recipeen ?Dette er en ting de ikke har rukket å fått gjort. La oss håpe dette blir rettet på over tid Kanskje allerede neste uke ? De skal jo flytte alle items over på en ny database tror jeg .
Pantera Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Denne siden er fin , takker . Synes dere situasjonen er tilfredsstillende ? Hadde det ikke vært enklere med denne informasjoen rett på recipeen ?Dette er en ting de ikke har rukket å fått gjort. La oss håpe dette blir rettet på over tid Kanskje allerede neste uke ? De skal jo flytte alle items over på en ny database tror jeg . Synes egentlig det er helt ok. Eneste jeg synes dem burde ha endret på er BoP vs BoE. Fant en alchemy recipie for Bronse, men fikk ikke lov til å sende den til en av karakterene mine som har alchemy, og heller ikke selge/gi den bort. Synes det blir for dumt at alt av weapon/armor er BoE, mens alchemy er BoP.... Pantera
Bulletus Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Skrevet 13. februar 2009 Denne siden er fin , takker . Synes dere situasjonen er tilfredsstillende ? Hadde det ikke vært enklere med denne informasjoen rett på recipeen ?Dette er en ting de ikke har rukket å fått gjort. La oss håpe dette blir rettet på over tid Kanskje allerede neste uke ? De skal jo flytte alle items over på en ny database tror jeg . Synes egentlig det er helt ok. Eneste jeg synes dem burde ha endret på er BoP vs BoE. Fant en alchemy recipie for Bronse, men fikk ikke lov til å sende den til en av karakterene mine som har alchemy, og heller ikke selge/gi den bort. Synes det blir for dumt at alt av weapon/armor er BoE, mens alchemy er BoP.... Pantera Litt mer balansering trengs der ja. Men at recipeer er bop er svært vanlig også i andre onlinespill, ta feks WoW der bop gjelder på nesten alle gode recipeer.
Vemund Veien Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 (endret) Er greit nok at dei er bop, men syns det bør stå før ein plukker ting opp. Slik det er i dag så må ein vel vite om noko er bop før ein looter det, noko som ikkje alltid er lett då det ikkje er eit frykteleg konsekvent system. Alchemy er bop, woodcutter er boe, city armor/weapons er boe, cultural er bop, base armor er boe. Er sikkert noko eg har gått glipp av her, men det var mest meint for å vise kor frustrerande det er at det ikkje står med ein gang slik som på vanlige blue items. Endret 16. februar 2009 av sjukheit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå