Tazic Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 (endret) Hei jeg hadde nettop installert spillet som heter Command & Conquer The first decade og jeg trudde det skulle gå ann å spille alle spillene men jeg tok feil bare 2 av dem fungerte, og det var Red alert 1 og Renegade.. er det muligt til å få Red alert 2 til å funke? jeg klarer å innstalere alle men når jeg skal starte opp så får jeg ***FATAL***String Manager failed to initilaized properly det er det eneste som kommer opp går det ann å fikse dette eller er det umuligt får å kunne bruke spillet på vista? EDIT: det som jeg syns er rart er at Red alert 1 og 3 funker men ikke 2 .. EDIT2:fant noe om dette men det sto på engelsk og noen av de engelske orda forstod jeg bare ikke .. kan noen oversett? http://www.techspot.com/vb/topic72425.html Endret 12. februar 2009 av Tazic
The Stig Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Hmm, vel - i tråden du linker til var det noen som fikk det til å funke ved å høyreklikke på ikonet til spillet og velge "Kjør som administrator".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå