asyrst Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Jeg lurer på om jeg skal prøve å legge inn linux på XP maskinen min. er det så enkelt å bare lage en partisjon å legge linux inn der? er det risiko for att to helt forskjellige OS skaper ustabilitet? og til sist... hvilken distribusjon bør jeg velge? - har aldri prøvd linux før så det må bli noe enkelt :-? (enkel innstallasjon og enkel i bruk ) - må ikke ta så veldig stor plass. (MAX 5gb) forslag?
BeCo Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Les FAQ da.. XP og Linux går sammen JA Mandrake'n er enkel å installere og enkel å bruke. Men les mer her...
Hoppesagåsa Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 Om du gidder å kikke nedover i forumet, så finner du et utall tråder med eksakt samme spørsmål. Skjerpings!
asyrst Skrevet 19. april 2003 Forfatter Skrevet 19. april 2003 Om du gidder å kikke nedover i forumet, så finner du et utall tråder med eksakt samme spørsmål. Skjerpings! woops. skal skjerpe meg i fremtiden!
BlueEAGLE Skrevet 19. april 2003 Skrevet 19. april 2003 80386 Olivetti M300- 02 80mb 14" DOS 6.22 Dos 6.22? Bahh.. du får da linux inn der!
_mgr_ Skrevet 20. april 2003 Skrevet 20. april 2003 I sense much NT in you; NT leads to Blue Screen. Blue Screen leads to downtime. Downtime leads to suffering. NT is the path to the Dark Side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå