zimolin Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 (endret) Server Navn: TeamJose Norway Server IP: 81.166.54.6 Vi ønsker å samle så mange norske spillere som mulig, men selvfølgelig er serveren åpen for alle andre også. Vi er ute etter medlemmer, ønsker noen å være medlem i klanen send oss en pm her eller på vår eminente server! Klanmedlemmer: [TJ]-=Remi=- [TJ]-=zimolin=- [TJ]-=skakern=- [TJ]-=jose=- Link til Server: http://et.splatterladder.com/?mod=serverinfo&idx=499688 Klan Navn: TeamJose Version: 2.60b Only original maps: -Battery official -Siwa Oasis official -Fuel Dump official -Würzburg Radar official -Gold Rush official 3 timers XP-save. Server Rules:- * No cheats or hacks * No team killing or team maiming * No abusive or offensive console chat, voice comms or player names * No spam chat or spam votes * Respect other players * Avoid spawncamping/killing, It's prohibited !!! * No self kill or suicide in battle * No name scripting * Play fair and have fun Endret 12. februar 2009 av zimolin
fargoth Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 (endret) Jeg kommer ihvertfall innom en gang i blant om det blir noe aktivitet på serveren. Det er alltid litt morsommere å spille litt casual når det er norske som spiller. =) Hvis jeg ikke husker feil har det ikke vert så mange norske servere på en stund..? Edit: Feiende flott at det bare er originale maps også. Endret 12. februar 2009 av fargoth
Mikkelsen1980 Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Jeg kommer ihvertfall innom en gang i blant om det blir noe aktivitet på serveren. Det er alltid litt morsommere å spille litt casual når det er norske som spiller. =) Hvis jeg ikke husker feil har det ikke vert så mange norske servere på en stund..? Edit: Feiende flott at det bare er originale maps også. Supert.. Gleder oss til å se deg på serveren!!!! Men vi satte den opp igår så vi får håpe det kommer masse folk!!!! Tror dette blir bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå