Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ta kontakt dagen etter?


Gjest Belibelushi

Anbefalte innlegg

Gjest Belibelushi

Møtte nylig en bardonsvenninne på byen og det ble til at hun inviterte meg på nach. Hun var ute på byen med ei venninne og en annen kamerat. Vi klarte ikke få tak i noe drosje så vi dro på nach til meg. På nach så kjeda de andre seg mens vi var helt oppå hverandre og prata til 6 om morgenen. Jeg ble frista til å kysse henne par ganger. Etterhvert så fikk vi de andre tak i drosje og i løpet av den tiden sovna hun oppå meg ;).. Ble til at hun ble med de andre i drosja og jeg fikk nr. Sendte kort meld seint dagen etter om hvordan formen var osv. men fikk aldri noe svar tilbake. Har heller ikke sendt noe mer meld til henne. Greit nok da er hun ikke keen, eller? Er sjelden jeg blir forelska i jenter men her ble jeg det med en gang. Var det dumt å sende meld dagen etter? Skrev som sagt ikke noe spesielt i den meldingen.... Noen råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest The Idanator
Møtte nylig en bardonsvenninne på byen og det ble til at hun inviterte meg på nach. Hun var ute på byen med ei venninne og en annen kamerat. Vi klarte ikke få tak i noe drosje så vi dro på nach til meg. På nach så kjeda de andre seg mens vi var helt oppå hverandre og prata til 6 om morgenen. Jeg ble frista til å kysse henne par ganger. Etterhvert så fikk vi de andre tak i drosje og i løpet av den tiden sovna hun oppå meg ;).. Ble til at hun ble med de andre i drosja og jeg fikk nr. Sendte kort meld seint dagen etter om hvordan formen var osv. men fikk aldri noe svar tilbake. Har heller ikke sendt noe mer meld til henne. Greit nok da er hun ikke keen, eller? Er sjelden jeg blir forelska i jenter men her ble jeg det med en gang. Var det dumt å sende meld dagen etter? Skrev som sagt ikke noe spesielt i den meldingen.... Noen råd?

 

Det er bedre å ta sjansen, enn å lure på hva som kunne skjedd :thumbup:

 

 

P.s. Lykke til :love:

Lenke til kommentar
Gjest The Idanator
Møtte nylig en bardonsvenninne på byen og det ble til at hun inviterte meg på nach. Hun var ute på byen med ei venninne og en annen kamerat. Vi klarte ikke få tak i noe drosje så vi dro på nach til meg. På nach så kjeda de andre seg mens vi var helt oppå hverandre og prata til 6 om morgenen. Jeg ble frista til å kysse henne par ganger. Etterhvert så fikk vi de andre tak i drosje og i løpet av den tiden sovna hun oppå meg ;).. Ble til at hun ble med de andre i drosja og jeg fikk nr. Sendte kort meld seint dagen etter om hvordan formen var osv. men fikk aldri noe svar tilbake. Har heller ikke sendt noe mer meld til henne. Greit nok da er hun ikke keen, eller? Er sjelden jeg blir forelska i jenter men her ble jeg det med en gang. Var det dumt å sende meld dagen etter? Skrev som sagt ikke noe spesielt i den meldingen.... Noen råd?

 

Det er bedre å ta sjansen, enn å lure på hva som kunne skjedd :thumbup:

 

 

P.s. Lykke til :love:

 

Edit: Syntes du burde ringe :love:

Lenke til kommentar

Helt greit å sende melding, bare høflig. At du ikke har fått svar synes jeg er rart, burde være vanlig høflighet å svare på noe slikt, uansett om hun tror du er interessert eller ikke.

 

Hvis du har lyst å treffe henne igjen og ikke regner med at det skjer tilfeldig så send en ny melding hvor du spør henne om hun ville finne på noe. Verste som skjer er at du får vite at hun ikke er interessert.

 

Sikker på du har rett nummer?

 

EDIT:Eller ringe som blir sagt over (hvis du har magen til det).

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Gjest Belibelushi
Helt greit å sende melding, bare høflig. At du ikke har fått svar synes jeg er rart, burde være vanlig høflighet å svare på noe slikt, uansett om hun tror du er interessert eller ikke.

 

Hvis du har lyst å treffe henne igjen og ikke regner med at det skjer tilfeldig så send en ny melding hvor du spør henne om hun ville finne på noe. Verste som skjer er at du får vite at hun ikke er interessert.

 

Sikker på du har rett nummer?

 

EDIT:Eller ringe som blir sagt over (hvis du har magen til det).

 

Ja 100% riktig nr for hu rota bort mobilen inne hos meg så vi dreiv å ringte etter den. Jeg føler at det blir jævlig dumt å ringe selv om jeg har lyst. Folk bør jo klare å svare på en så enkel melding , hvertfall hvis man er interresert?.. Det jeg også la merke til var at hun ga helt blaffen i venninna si osv. hele kvelden. Viste meg masse oppmerksomhet og var tross alt hun som spurte om nach. Vi møtes nok snart ute igjen siden hun har flytta tilbake hjem og hun pleier å dra ut her i området. Har sjelden problemer med å sjekke damer osv, men når jeg møter noen jeg liker veldig godt så sliter jeg plutselig :p..helt komisk. Hva syns damer her på forumet om å få meld dagen etter? Føler at jeg nester er litt desperat om jeg tar kontakt så tidlig.

Lenke til kommentar

Jeg var på byn for 6 år siden med en kompis-venninne og en vennine av henne.

 

Jeg fant tonen med venninnen om kvelden, fulgte henne hjem og satt noen timer og pratet, ingenting videre skjedde. Neste dag et stykke utpå dagen sendte jeg en melding som var noe slikt:

 

"Hei. Fikk nummeret ditt av ***. Hadde det veldig kjekt i går, har tenkt mye på deg idag. Skal du noe ikveld?"

 

Fikk svar "Hei. Hadde det også veldig kjekt, har tenkt mye på deg idag også. Skal jobbe, er ferdig i 23-tiden"

 

Jeg sendte meld noen timer senere på kvelden: "Skal jeg hente deg på jobb så kan vi finne på noe i kveld?"

 

Fikk "Ok" på den og sitter idag gift med rekkehus og stasjonsvogn med samme jenten.

 

Det skal da sies at det er første (og da selvfølgelig eneste) gang jeg har sendt en slik melding til en jente, det er absolutt ikke likt meg å gjøre noe slikt, men for meg er en av en = 100% og jeg hadde gjort det igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Belibelushi
Jeg var på byn for 6 år siden med en kompis-venninne og en vennine av henne.

 

Jeg fant tonen med venninnen om kvelden, fulgte henne hjem og satt noen timer og pratet, ingenting videre skjedde. Neste dag et stykke utpå dagen sendte jeg en melding som var noe slikt:

 

"Hei. Fikk nummeret ditt av ***. Hadde det veldig kjekt i går, har tenkt mye på deg idag. Skal du noe ikveld?"

 

Fikk svar "Hei. Hadde det også veldig kjekt, har tenkt mye på deg idag også. Skal jobbe, er ferdig i 23-tiden"

 

Jeg sendte meld noen timer senere på kvelden: "Skal jeg hente deg på jobb så kan vi finne på noe i kveld?"

 

Fikk "Ok" på den og sitter idag gift med rekkehus og stasjonsvogn med samme jenten.

 

Det skal da sies at det er første (og da selvfølgelig eneste) gang jeg har sendt en slik melding til en jente, det er absolutt ikke likt meg å gjøre noe slikt, men for meg er en av en = 100% og jeg hadde gjort det igjen.

 

 

Tror nok aldri jeg hadde skrevet " har tenkt mye på deg idag" iløpet av de første meldingene men må si du hadde guts ;)... Synes det blir å gå litt for langt og for tidlig. Fikk som sagt ikke svar på en enkel sms engang og skjønner ingenting. Er ikke tvil om at vi fant tonen... :(. Jeg er veldig sta person så hvis jeg ikke får noe svar så gidder jeg heller ikke skrive noe mer...

Lenke til kommentar
Møtte nylig en bardonsvenninne på byen og det ble til at hun inviterte meg på nach. Hun var ute på byen med ei venninne og en annen kamerat. Vi klarte ikke få tak i noe drosje så vi dro på nach til meg. På nach så kjeda de andre seg mens vi var helt oppå hverandre og prata til 6 om morgenen. Jeg ble frista til å kysse henne par ganger. Etterhvert så fikk vi de andre tak i drosje og i løpet av den tiden sovna hun oppå meg ;).. Ble til at hun ble med de andre i drosja og jeg fikk nr. Sendte kort meld seint dagen etter om hvordan formen var osv. men fikk aldri noe svar tilbake. Har heller ikke sendt noe mer meld til henne. Greit nok da er hun ikke keen, eller? Er sjelden jeg blir forelska i jenter men her ble jeg det med en gang. Var det dumt å sende meld dagen etter? Skrev som sagt ikke noe spesielt i den meldingen.... Noen råd?

 

Du skriver at hun ga blaffen i venninen sin, ga deg masse oppmerksomhet, virket interessert i deg(?), det var til og med hun som inviterte deg på nach, på nachet var dere helt oppå hverandre. Du var veldig fristet til å kysse, men valgte å ikke gjøre det. Feilen kan ligge der, at du ikke kysset henne.

 

Scenarioet kan være at hun faktisk var veldig interessert i deg, men når hun våknet dagen etterpå husket hun bare at hun flørtet og var helt på deg, men at hun ikke fikk respons (et kyss f.eks) tilbake. Derfor vil hun ikke svare på meldingen din, fordi hun er flau. Hun tror det vil bli en klein samtale, fordi du bare ser på henne som en venn.

 

Men ganske vannskelig å sette seg inn i situasjonen din, spesielt når den er så udetaljert.

 

Kan jo godt hende at hun bare var veldig interessert i å prate med en gammel bekjent, men ikke svarer i dag av ymse grunner.

Lenke til kommentar

Hadde et ganske likt scenario selv for noen mnd siden. Forskjellen var vel at jeg tok steget å kysset henne. Dagen etterpå turde jeg ikke å ta kontakt :( Angrer bittert på dette da jeg er ganske sikker på at det kunne blitt noe mer.

 

Så nå noen mnd senere går det ikke en dag uten at jeg tenker på henne, men nå føler jeg liksom at det blir for sent.

 

Så mitt råd til deg er å ikke vente, du vil angre på det. Svarer hun ikke på mld, så ringer du, da får du vertfall "sannheten".

Lenke til kommentar
Gjest Belibelushi
Kan jo godt hende at hun bare var veldig interessert i å prate med en gammel bekjent, men ikke svarer i dag av ymse grunner.

 

La oss si det bare var fordi jeg var gammel bekjent.. må vel gå ann å svare på en uskyldig melding. Hadde jeg derimot skrevet "Har tenkt på deg" osv. og ikke fått svar, så hadde det faktisk gitt litt mening, altså ikke interessert. Tviler på at jeg ringer. Må tenke litt på stoltheten også :p.. Ser vel hun ute snart, kanskje vi kommer i prat igjen,kanskje ikke ;)

Lenke til kommentar
Stasjonsvogn er en type bil...

 

"Vent til i morgen, det skader vel ikke, selv om det sikkert føles som en evighet" lol, har du lest tråden?

Jeg vet at stasjonsvogner er biler, det var tull.

 

Det kan være mange grunner til at hun ikke svarer, det trenger ikke engang å ha noe med deg å gjøre. Men jeg ville nok uansett ha ventet med å ringe, å heller sett om hu svarer innen noen dager eller no.

Det var jo akkurat det som var poenget mitt, VENT TIL I MORGEN. Først spør du om jeg har lest hele tråden, så anbefaler du det samme? :w00t:

 

Vi er i alle fall enige, det er da enda godt.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner meg ikke på det der ventespillet. Det virker som en evig runddans, de der sjekke-greiene. Unødvendig og vanskelig, spør du meg. Vente tre dager? Vente til han tar kontakt? Vente til hun tar kontakt? Vente en uke? Ikke være for ivrig. Ikke virke uinteressert.

 

Selv synes jeg det beste er å gi livstegn allerede dagen etter, i hvert fall hvis man hadde det fint og er interessert i å holde kontakten og bli bedre kjent.

 

Hadde en gutt latt være å svare meg i en slik situasjon som trådstarter beskriver, hadde jeg rett og slett tenkt at det ikke var noe fremtid med vedkommende, og prøvd å glemme hele greia.

Lenke til kommentar
Hadde et ganske likt scenario selv for noen mnd siden. Forskjellen var vel at jeg tok steget å kysset henne. Dagen etterpå turde jeg ikke å ta kontakt :( Angrer bittert på dette da jeg er ganske sikker på at det kunne blitt noe mer.

 

Så nå noen mnd senere går det ikke en dag uten at jeg tenker på henne, men nå føler jeg liksom at det blir for sent.

 

Så mitt råd til deg er å ikke vente, du vil angre på det. Svarer hun ikke på mld, så ringer du, da får du vertfall "sannheten".

Kylling! Du bruker "noen måneder" som en unskyldning fordi du faktiskikke tør ta kontakt. Så, hva vil du? Angre resten av livet på hva du ikke gjorde, eller få fingen ut og få deg ei dame?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...