Glassflasken Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 det står i kravet på sociteties at det er anbefalt 2.4 ghz og på pcen er det 2.1 men alt det andre vil funke. men er det så farlig med ghz? SYSTEMKRAVENE: Windows Vista 2.4 Ghz processor or equivalent 1 GB RAM 2.1 GB hard drive space 128 MB video card, NVIDIA GeForce 6800 or better, ATI Radeon x600 4x DVD drive DirectX 9.0c vil det funke uten lagg?
EivindS_ Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Sikker på at det ikke er single core de mener der? Isåfall har du ingenting å bekymre deg over. Jeg blir litt overasket om det krever 2.4 Ghz dual core.
Glassflasken Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Skrevet 10. februar 2009 du tror vel ikke det er dual core? :S det er vertfall dual core på pcen. er ghz viktig? hva om det er 3.2 ghz og 2.1 ghz på pcen? hva må jeg da gjøre får å få mer ghz? evnt. 3.2 ++
EivindS_ Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Ja, det er single core de mener der. For å få mer ghz, trenger du en ny og bedre cpu, men det er som oftest ganske dyrt i laptop og ikke så lett å få tak i. Ellers står du ganske fast. Du kan kanskje overklokke cpu`en, men det er litt risky og jeg tviler på at du er den beste når det gjelder data. Er heller ikke så mye du vil tjene på det. Ghz er ikke så veldig viktig, grafikkortet er som regel mye viktigere når det kommer til spill. Du kan jo sjekke her om du kan kjøre spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå