Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vond/stikkende klump med nupper, under tunga.


deu

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Fjernet en visdomstann for 2 uker siden og har siden da jevnlig (2 ganger per. dag) brukt Hextril (inneholder Klorhexidin) til å desinfisere munnen med, som anbefalt av legen. Denne skal max. brukes 2 uker og det har jeg holdt. Har i denne perioden slitt med stikking, hvitt belegg på tannkjøttet, sår på tannkjøttet og tannkjøttet er generelt temmelig ømt. Vondt å pusse tennene. har også hatt temmelig vondt under tunga, og la i dag merke til en slags klump (stikkende smerte), med flere nupper på, på den strengen under tunga. Hva er dette for noe?! Har aldri lagt merke til den før....

 

Har nå sluttet med all desinfeksjon/munnskyll, se om det blir bedre.

post-163356-1233956455_thumb.jpg

Endret av deu
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest m1379

Hei!

 

Jeg har også fått en slik klump under tungen.. Hjalp det å slutte med munnskyld?

 

Jeg begynte nettopp med en ny munnskyld, og jeg tror ikke jeg hadde klumpen før det..

Lenke til kommentar

Den er der fremdeles ja. Sjekka med andre folk, venner og familie og flere av de har en slik, så det er vel vanlig, virker det som. Etter at jeg slutta med Hextril er den hverken rød, opphovnet eller vond mer :)

 

Hvilket munnskyll begynte du med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...