flars1 Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 (endret) Min kjære PRO har fått en rose i skjermen. Fungerer fint, men er redd det bare vill blir værre. Jeg ser ikke at det skal være så vanskelig å bytte denne selv, bare jeg har fått tak i en ny skjerm/glass. Er det noen der ute som kan dra en rask konklusjon på hvor mye jeg må bytte? Er det mulig å bytte bare skjermen, eller er halve telefonen integrert i skjermen? Har dere noen gode linker til hvor jeg kan få kjøpt deler? Fant noen ulike typer på ebay, men vet ikke hvilken som er riktig for min PRO. Se her Endret 6. februar 2009 av flars1 Fjernet unødvendig bruk av store bokstaver.
HauksA Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 (endret) Husk hvis du bytter den selv, frafaller all garanti fra apparatet. Ønsker du å beholde garantien er du nødt til å få et HTC-godkjent serviceverksted til å reparere den. Slike reprasjoner bruker å ligge på rundt tusenlappen Edit: kom på at det jo er touchskjerm i pro'n, noe som kan medføre høyere pris for reprasjon Endret 6. februar 2009 av HauksA
flars1 Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Skrevet 6. februar 2009 Garanti er ett godt poeng. Prisen er en plass over 2000, og min erfaring er at det tar ukesvis før jeg får telefonen tilbake. Fornuften sier vell at jeg må sende den inn, men liker å gjøre slike ting selv. Bruker å være lei av telefonene en god stund før garantien går ut.
HauksA Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Hehe, har du ikke reiseforsikring da? De pleier jo å dekke reprasjoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå