Gå til innhold

Pc til t68i


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt kabel til t68ien min (DCU-10) og trenger hjelp til å installere Mobile Phone Monitor programmet som trengs for å bruke sendfile programmet som er det eneste programmet jeg kan finne..

 

http://www.christersson.org/software_sendfile.asp

 

problemet mitt er når jeg prøver å installere programpakken som fulgte med mobilen (tror det heter R4APackage1.exe) så kommer det en feilmelding hvor det står Purchase! og så avinstallerer programmet seg igjen, selv om jeg valgte versionen som er gratis..???? :(

 

er det noen som vet hva som er galt? eller om det går ann å finne andre programmer som funker bedre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm.. Hva er det du skal sende da?

jeg kjørte bare instalasjonen på den plata som var med og definerte hvilken usb-port jeg brukte med hjelp av setup-programmet i kontrollpanelet...

 

Også bruker jeg Image send programmet som ligger på sonyericsson.com under fun downloads....

 

Skjønner ikke helt va det er som du plages med.. :-?

Høres ut som at du har noe annen løsning enn d jeg har valgt..

Lenke til kommentar

det er ikke alle som har det like lett med den kabel softwaren...

hvis du ikke kan hjelpe så er det vell ikke vits i å si noe...

 

jeg hadde oxo store vanskligheter med kabelen min... det var ikke en usb kabel men det er jo det samme...

 

jeg fant softwaren som jeg trengte inne på den ENGELSKE SE siden...

et sted der rota jeg rundt...

du trenger mpm sikkert (mobile phone manager) hvis du trenger noe mere enn det som er med i send file filen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...