Gå til innhold

CS og ACDC


Blib

Anbefalte innlegg

Øhhh, okay, jeg opplevde dette tidligere i dag, men trodde det bare var den serveren. Men, hver gang jeg kobler meg opp mot en server starter maskinen min å spille AC/DC's Back in Black, på repeat uendelig!!!

 

Har slettet filen nå, hadde den innpå PCen, og siden det gikk betyr det jo at fila ikke var i use og det ikke er den som ble kjørt. Det som også er irriterende er at jeg ikke kan lukke CS skikkelig, og derfor, av en eller annen grunn, hører jeg musikken enda! Det er møkka irriterende. Altså, det er en bra sang, men det får være måte på :)

 

Edit: Nå stoppet den. Ser ut som om loopinga ikek funka skikkelig. Hmm, kanskje den ikke kjøres igjen nå også da, etter sletting..? :)

 

Edit II: Den som bare var så heldig ja. Neida, sangen spilles av enda den!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men herregud, sjekk config filene og/eller reinstall cs da vel

 

Reinstallering er kjedelig og jeg vet hvordan det gjøres. Det vil jeg heller ikke, og det var derfor jeg spurte her. Hva skal jeg se etetr i config fila da? /play acdc ??

 

Og CDen står i jah...

Lenke til kommentar

Hmm. *henger seg*

 

Glemmer ut mye i dag jeg ja... Kom akkurat på at rett før jeg dro til TG så brente jeg ut en CD, med blant annet denne sangen på. Denne tok jeg så ikke utav CDbrenneren.

 

Og jeg trodde du spurte om jeg hadde HL CDen i :)

 

Det funker sikkert når jeg får tatt av den hemmelige knappen ja :)

 

Og dere, jeg har en god unnsyldning! Jeg er på TG og har sovet under 5 timer de siste 3 døgna! 4 av de i natt, 0 siste døgn da jeg tok buss og 0 døgnet før da da jeg sov over med noen kamerater hjemme hos han ene av dem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...