Diablo9 Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 I dag prøvde jeg å joine battle.net som ikke funket. Det første som sto etter jeg hadde trykka på battlenet ikonet var som følgende: There was an error writing to your hard drive while trying to download a file from battle.net, you may need to free some space. Please check your hard drive and try again... hmm jeg sjekket hard disken og det er enda 150 gb ledig igjen så det skal ikke være noe problem, har dere noen tips? thx på forhånd
BrokenTomato Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Har du flere harddisker? Isåfall hva er ledig plass på de forskjellige? Et annet problem kan være at det er skrivebeskyttet mappe/filer. Åpne egenskaper for mappen og fjern skrivebeskyttelsen.
Diablo9 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Har du flere harddisker? Isåfall hva er ledig plass på de forskjellige? Et annet problem kan være at det er skrivebeskyttet mappe/filer. Åpne egenskaper for mappen og fjern skrivebeskyttelsen. Har bare en harddisk. Hvilke mapper mener du kan være skrivebeskyttet? Hele wc3 mappa i programfiler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå