hakongram Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Har kjøpt meg et par NS-10M'er som jeg skal bruke i hjemmestudioet mitt som referanse høytallere, så nå er jeg på utkikk etter en god forsterker til de. Har lest litt diverse forum og det virker som om det lønner seg å ha en litt kraftig forsterker ettersom hva jeg har forstått. 120W per side eller lignende. Noen som sitter med samme høytallere og har noen forslag ? Helst ikke aaaaltfor dyrt!
Samiboy Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Har kjøpt meg et par NS-10M'er som jeg skal bruke i hjemmestudioet mitt som referanse høytallere, så nå er jeg på utkikk etter en god forsterker til de. Har lest litt diverse forum og det virker som om det lønner seg å ha en litt kraftig forsterker ettersom hva jeg har forstått. 120W per side eller lignende. Noen som sitter med samme høytallere og har noen forslag ? Helst ikke aaaaltfor dyrt! det er da spørs hvilken prisklasse du har tenkt deg da ;p sterio eller sorund?
hakongram Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 Kun stereo da de skal brukes til miksing av musikk....og helst ikke mer enn en 2500-3000.
Samiboy Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Kun stereo da de skal brukes til miksing av musikk....og helst ikke mer enn en 2500-3000. dette kan kansje være noe for deg: -NAD C325BEE du finner den ho hifiklubben.no eller ta deg en tur innom;p tror denne ska klare å dra dine høytalere veldig godt, men selvfølgellig blir det ikke dårligere hvis du invisterer litt mer i en forsterker/reciver. ville kansje foreslått en annen forsterker/reciver hvis du skulle ha bygget ut til 5.1 eller mer. da ville jeg anbefalt Harman/Kardon avr 255 som da du finner på soundgarden. no:p håper du blir fornøyd uansett hva du kjøper. mvh Samiboy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå