Gå til innhold

Codename Eagle i multiplayer


Anbefalte innlegg

Først vil jeg si at dette spillet er bare så innmari kult i multiplayer!!

MEN,har et problem med mus/tastatur:

Jeg joiner en server,pingen er lav og spillet funker helt fint. Men det blir en slags forsinket reaksjon fra jeg trykker på en knapp eller gjør en bevegelse med musa til d utføres i spillet. Kan være alt fra en tiendedels sekund til et helt sekund. Dette er veldig irriterende og ødelegger hele gleden med å spille CE :sad: Jeg har funnet ut at PC-en i seg selv ikke har noe med dette problemet å gjøre, og musa/tastaturet funker perfekt i alle andre spill! Har versjon 1.41 av CE. Når jeg starter server selv så har jeg ikke dette problemet. Men jeg vil heller joine en annen server og spille mot 8-10stk enn å spille alene,eller hvis jeg er heldig, mot 1 annen.

Noen som har lignende problem og som veit om en løsning?

 

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat samme problemet selv oxo. Begynner å lure på om det kan ha noe å si med enten nettverkskortet, skjermkortet, hovedkortet eller OS?!

Selv har jeg en T-Bird 800, 384mbram sd133, k7a asus hk, accton pci nettverkskort 10/100 og geforce 2gts.

kjører winxp for tiden, men så vidt jeg kan huske hadde jeg ikke samme problemet da jeg kjørte win98.

MEN da jeg kjørte win98 var oppdatering 1.33 den nyeste til CE. Det virker som om hakkingen er kommet

med den nye oppdateringen ce 1.44. hvilket OS kjører dere nå? Håper det kommer en fix fra produsentene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...