magiQ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Har et lite problem når jeg prøver å startet opp CoD4 Multiplayer. Når jeg starter programmet, ser det ut som spillet skal starte, men etter 2 sekunder, lukker programmet seg, og jeg får opp melding med: iw3mp.exe har sluttet å virke (så kan jeg velge mellom å søke etter problemet på nett, eller lukke programmet). Har også prøvd å kjøre programmet i XP SP2, og Windows server 2003. Ingenting har hjulpet Noen som vet hva jeg kan gjøre? EDIT: Windows Server 2003 EDIT2: iw3mp.exe Endret 3. februar 2009 av Liiland Lenke til kommentar
avRack Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Huskar at eg hadde det same problemet sjølv, men kjem ikkje på i farten kva som feila det. Men, ta å skriv inn feilmeldinga du får inn i søkefeltet på google, meinar å huska at då får du opp treff du kan gå innpå for å sjå kva du skal gjera. Eit velkjent problem såvidt eg mimrar.. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Har fått det til Ja, ja... Tenk at man må fikse noe på lyd, for at et spill skal funke :!: Brukte denne filmen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå