Gå til innhold

Innstallerte XP fra Vista - feil med /nldrv

Gwbe

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg innstallerte XP uten å gjøre noe med S-ATA drivere og det fungerte fint, bare bootet fra XP CDen og innstallerte XP og det fungerte helt fint.

Deretter brukte jeg VistaBootPro når jeg var XP til å lage DualBoot og når jeg så restartet maskinen og fikk frem dual-boot skjermbildet så fungerte bare Vista, mens når jeg valgte XP (earlier versions of windows) så fikk jeg feil om at XP ikke kunne starte og fikk feil i fil "/nldrv" og deretter status hvor det står en del nuller.

Hva kan være årsaken til dette, når XP fungerte fint etter innstalleringen?

Endret av Gwbe
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg innstallerte XP uten å gjøre noe med S-ATA drivere og det fungerte fint, bare bootet fra XP CDen og innstallerte XP og det fungerte helt fint.

Deretter brukte jeg VistaBootPro når jeg var XP til å lage DualBoot og når jeg så restartet maskinen og fikk frem dual-boot skjermbildet så fungerte bare Vista, mens når jeg valgte XP (earlier versions of windows) så fikk jeg feil om at XP ikke kunne starte og fikk feil i fil "/nldrv" og deretter status hvor det står en del nuller.

Hva kan være årsaken til dette, når XP fungerte fint etter innstalleringen?

Er det noen som vet noe? Det er altså fila /nldrv som har problemer (can't find or defect?). Dette bør noen vite noe om tror jeg. Hva sier dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...