Glenn Østerud Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hei folkens. I dagens travle PC marked er det faktisk vanskelig å vite hva litt eldre ting kan være verdt, spesielt når man ikke har tiden til å følge med til daglig. Noen ide hva jeg kan forvente å få for dette? -Intel Core 2 Duo E6550 (2.33Ghz 1333FSB) -Asus P5B -4Gb minne -ATI X1300 skjermkort Det er mulig jeg kan vurdere å selge dette som en komplett maskin, må da legge inn kabinett, DVD-RW og disk i prisen. På forhånd takk. Glenn Endret 1. februar 2009 av Glenn Østerud
eSuba Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Hei folkens.I dagens travle PC marked er det faktisk vanskelig å vite hva litt eldre ting kan være verdt, spesielt når man ikke har tiden til å følge med til daglig. Noen ide hva jeg kan forvente å få for dette? -Intel Core 2 Duo E6550 (2.33Ghz 1333FSB) -Asus P5B -4Gb minne -ATI X1300 skjermkort Det er mulig jeg kan vurdere å selge dette som en komplett maskin, må da legge inn kabinett, DVD-RW og disk i prisen. På forhånd takk. Glenn tror ikke det er så mange som kjøper så utdaterte pcer nå til dags men skolepcen jeg sitter på nå har ati 1270 x series og jeg tror du ikke ville fått noe særlig mer enn 1000-2000 for den pcen , ikke det en gang kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå