Gå til innhold

op flashpoint 2 offesielt bekreftet

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

Endelig er en oppfølger til «Operation Flashpoint» bekreftet. I en pressemeding, heter det at «Operation Flashpoint 2» vil bli behørig presentert på E3, den årlige spillmessen i Los Angeles.

Det eneste håndfaste fra Codemasters pressemelding er at spillet kommer i slutten av 2004, og at det kommer på PC.

«Operation Flashpoint 2» utvikles av Praha-baserte Bohemia Interactive Studio, og vil bli lagt til en annen setting enn sin forgjenger.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=55990

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se hva jeg nettopp fikk via E-mail fra Codemasters..

http://www.codemasters.com/flashpoint2

!!!! :woot: :o :woot:

Sorry, må grine en skvett.. ENDELIG er det MER enn bare rykter!! Endelig er det FAKTA, fra Codemasters themselves! Dette er STORT.

Det er vanskelig å være cool når et så fantastisk spill som OFP får en oppfølger. Jeg har ventet i noe som føles som en evighet på denne bekreftelsen. Skjønte nylig at det var en stor sannsynlighet da en av BIS folka slapp ut et par bønner av sekken på forumet. Gledesrusen er nå til å ta og føle på i OFP miljøet!

Skrevet

Ja er vel og bra det , men det ser ut til aa bli Vietnam som er scenarioet , noe jeg ikke er saa begeistret for .

- Landskapet er dersom det er realistisk ikke optimalt for tanks , kjoeretoey og kamper med dette .

- MASSE jungel

- Antakelig ikke saa store byer , haadde haapet at OPF2 hadde litt stoerre bebyggelse enn OPF , landsbyene er jo pene da , og resistance tok det et steg i riktig retning , men med ny engine saa er det iallefall mulig for modderne uansett gaar jeg ut ifra .

- Man tar et steg bakover med utstyret , jeg hadde haapet paa enten noe mer moderne eller WWII aktig .

Vietnam blir liksom litt " imellom " foeler jeg .

Uansett hva det blir saa blir nok moddemulighetene ennaa stoerre saa alle blir fornoeyd til slutt uansett :yes:

Skrevet

Archangel, ikke fortvil.

Jeg klippet dette fra den offisielle pressemeldingen:

Marek Spanel, Operation Flashpoint?s Project Leader at Bohemia Interactive Studio says: ?We have great plans and massive ambition for Operation Flashpoint 2 but, for the moment, we are not revealing specific details of its content and gameplay.

Resten finner du her:

http://www.codemasters.com/flashpoint2/uk/press.php

Så hva du hører er bare løse rykter inntil videre, om det er noen trøst.

EDIT: Ehm, jeg fant ut om det coverbildet..

Skrevet

Jeg kan ikke si noe annet enn... JIPPIHURRAWOOHOO osv...

Det finnes en julenisse, og han driver selskapet Bohemia Interactive Studios! :D

Det bildet som er brukt er tatt fra en Vietnam site, jeg er ikke helt sikker enda på hva jeg mener om en evt. setting fra Vietnam...men det jeg kunne håpe på er f.eks en setting i 70 eller 80 tallet fra vesteuropa, hvor russerene invaderer med konvensjonelle styrker! (Noe a'la Tom Clancys "Red Storm Rising" for de som har lest den)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...