CellularDude Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Installerte Opera Mini på min nye HTC S740. Installasjonen ble gjort via linken http://mini.opera.com en link jeg normalt bruker ved installasjon av Opera Mini. Installasjonen gikk greit, selv om det ble installert nynorsk-versjon der det står at det bokmålsversjon. Så fikk jeg spørsmål om jeg ville åpne Opera Mini. Valgte JA, og så kjørte programmet. Ikke noe nytt i så måte. Surfet litt, og lukket programmet etterpå. Men så kom det uventede: Da jeg senere ville starte Opera Mini igjen, viste ikke ikonet i noen av menyene. Det viste heller ikke under "sist brukte programmer". Installerte et par andre programmer også, og de viste (f.eks Wayfinder navigasjonsprogram). Lette deretter på telefonens internminne og på minnkortet, men fant ikke noe som tydet på at Opera Mini var installert på telefonen. Noen som vet hva som er problemet? Ønsker å kunne bruke Opera Mini på mobilen!
>Jonas< Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Opera Mini er et javaprogram og vil dermed ikke vises på hovedmenyen, ei heller under siste brukte programmer. JJava derimot vises under siste brukte programmer, det er også under javaapplikasjonen du finner igjen Opera Mini.
CellularDude Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Skrevet 1. februar 2009 Opera Mini er et javaprogram og vil dermed ikke vises på hovedmenyen, ei heller under siste brukte programmer. JJava derimot vises under siste brukte programmer, det er også under javaapplikasjonen du finner igjen Opera Mini. Den lå under Tilbehør > Java. Jeg har lett som et lite helvete, for det der var ikke intuitivt. Men det er lett når man vet det Tusen takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå