heggheim1 Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 hoy! har en logitech mx518 som gaming mus, og etter reformateringa så ble den heilt jevlig og bruke. setpoint driverene er instalert, men får ikke til og bruke setpoint alternativet, jeg trykker på bruk, trykker på krysser på setpoint instillingene, og starter opp igjen, står det på bruk opperativ system (bare det er forferdelig irriterendes) har også deaktivert alt av muse akselerasjon som jeg kommer på, både mousethreshold 1 og 2 (til verdi 0, er det rett angående null akselerasjon? er det noen plass musa kan stilles slik det blir lik hastighet på opp og ned som til venstre og høyre liksom?) testet både med -noforcemspeed -noforcemaccel -noforcemprams og uten i steam. eneste er at jeg ikke helt husker åssen instillingene i regedit var før jeg formaterte, og jeg er ganske sikker på at jeg ikke brukte -noforcemspeed -noforcemaccel -noforcemprams i cs. men uansett hva jeg gjør, får jeg en mus som virker tung og flytte på i cs, og smooth, stopper ikke der jeg vil ha den, og er overhode ikke noe presisjon what so ever. har også prøvd forskjellige configs, og rensa laseren på musa (men veldig rart at det skulle skje akk når pc'n ble formatert) takker på forhånd
snoemann Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Høres kjedelig ut! Har dessverre ikke noe spesiell hjelp å komme med ... (liten erfaring med Logitech mus)
NorvegianDad Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Har du sett om du mangler noen av de knottene under musen? Jeg mistet den ene knotten på musen til den bærbare og den flyter en god del,men etter jeg ble vant til det og holder den i rett posisjon går det helt bra
heggheim1 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Skrevet 30. januar 2009 Har du sett om du mangler noen av de knottene under musen?Jeg mistet den ene knotten på musen til den bærbare og den flyter en god del,men etter jeg ble vant til det og holder den i rett posisjon går det helt bra det er kun 3 sånn skli greier under musa, 1 stor fremme, 1 stor bak og en avlang til høyre på musa midt på, kan ikk huske om det har vært fler, men problemet kom etter formatering av pc, så tror ikke det har skjedd at jeg mangler noe knotter eller noe, jeg har også instillt musa likt som noen andre, men min flyter alikavel, og ikke demmers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå