gamerman Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Hei Har endelig fått en mobil jeg er skikkelig fornøyd med, alt går som det skal og jeg er fornøyd med det meste. Men en ting jeg merket er at etter en 30 min samtale så ble telefonen sinnsykt varm, hva kommer dette av? Stråling? Ser at SAR verdien ikke er så veldig høy og andre mobiler med samme SAR blir ikke langt på nær så varm :S
ferrek Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Hei Har endelig fått en mobil jeg er skikkelig fornøyd med, alt går som det skal og jeg er fornøyd med det meste. Men en ting jeg merket er at etter en 30 min samtale så ble telefonen sinnsykt varm, hva kommer dette av? Stråling? Ser at SAR verdien ikke er så veldig høy og andre mobiler med samme SAR blir ikke langt på nær så varm :S Sånn er telefonen. Har mange som klager på akkurat det i butikken vår og dersom den sendes inn til verksted får vi kun til svar at telefonen utvikler mye varme og siden noen deler er i aluminum sprer varmen seg bedre. Så, det er fint lite å gjøre med det, får snakke i et headset.
gamerman Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Skrevet 30. januar 2009 Hei Har endelig fått en mobil jeg er skikkelig fornøyd med, alt går som det skal og jeg er fornøyd med det meste. Men en ting jeg merket er at etter en 30 min samtale så ble telefonen sinnsykt varm, hva kommer dette av? Stråling? Ser at SAR verdien ikke er så veldig høy og andre mobiler med samme SAR blir ikke langt på nær så varm :S Sånn er telefonen. Har mange som klager på akkurat det i butikken vår og dersom den sendes inn til verksted får vi kun til svar at telefonen utvikler mye varme og siden noen deler er i aluminum sprer varmen seg bedre. Så, det er fint lite å gjøre med det, får snakke i et headset. Ok, takk for svar:D! Men jeg bryr meg lite utenom hvis det er veldig skadelig stråling da ^^
ferrek Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Ok, takk for svar:D! Men jeg bryr meg lite utenom hvis det er veldig skadelig stråling da ^^ Ingen som har blitt syke av å bli litt varme på øra, heller tvert imot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå