Gå til innhold

Neonode


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte en fra kfor.no . Satser på å være blant de 100 første. Så får jeg se hva prisen blir osv... Hvis jeg ikke liker prisen gidder jeg ikke kjøpe den.

 

Dessuten når man bestiller fra internett har man angrerett slik at jeg kan teste mobilen og se om den er bra, hvis ikke leverer jeg den tilbake :p

Lenke til kommentar

HSCSD er det jo ikke særlig mange som har bruk for.. I allefall ikke målgruppen for neonode....

Neonoder har ikke java, og det er et stor minus i disse dager! Ikke er den trebånd heller...

 

Og en viktig ting: Den kjører Microsoft OS, altså, den bruker ikke operativsystemet som andre produsener, og det er et enda større minus....

Lenke til kommentar

jeg bestilte for ca 30 min. siden... regner med å få den ved bursdagen min (midten av juni) det blir somregel så sent ed sånne ting... den skulle jo egentlig kome i februar, da hadde det vært helt sensasjonelt!

men nå begynner vi jo å se telefoner som kommer opp på nivået til N1...

 

det med meldingene har jeg oxo tenkt på, og jeg sender en del meldinger... ca. 300 i uka, så det kan bli litt kjett...

det viktigste som mangler, syns jeg da, er vibrator...

ja, den har ikke vibrator! da er det ikke vits med lydløs heller da jo!

men hvem vil ha lydløs når den spiller av mp3 som ringetone 8)

Lenke til kommentar
HSCSD er det jo ikke særlig mange som har bruk for.. I allefall ikke målgruppen for neonode....

Neonoder har ikke java, og det er et stor minus i disse dager! Ikke er den trebånd heller...

 

Og en viktig ting: Den kjører Microsoft OS, altså, den bruker ikke operativsystemet som andre produsener, og det er et enda større minus....

 

Nei, den har ikke java...Men den har win ce, som kanskje er LITT bedre? :wink:

Dessuten var det snakk om at de skulle legge til java i en oppdatering av telefonen.

Er trebånd et stort minus? :wink:

Tviler på at de fleste som kjøper den skal reise til USA for å bruke mobilen...Da kan man jo bare kjøpe en slik engangs mobil.. :roll:

Lenke til kommentar

p.s. på returmailen jeg fikk sto det:

 

"Din ordre nr: 57 er bekreftet og vil bli behandlet så snart som mulig"

 

hmmm... er jeg heldig så står 57 for hvor mange som har bestilt, d.v.s at jeg får den til sterkt redusert pris... YES!

 

jeg ville bare skyndet meg til å betilt den jeg assa... www.kfor.no hvis du får den så billig som de sier er den jo sikkert verdt det...

Lenke til kommentar

 

Nei, den har ikke java...Men den har win ce, som kanskje er LITT bedre?  :wink:  

Dessuten var det snakk om at de skulle legge til java i en oppdatering av telefonen.

Er trebånd et stort minus?  :wink:  

Tviler på at de fleste som kjøper den skal reise til USA for å bruke mobilen...Da kan man jo bare kjøpe en slik engangs mobil..  :roll:

 

Så hvor mange "win ce" applikasjoner tror du det vil komme da? :p

Trebånd er et stort minus ja, gidder ikke forklare det, for jeg tror de fleste skjønner hvorfor det er et minus.... :roll:

Lenke til kommentar

 

Nei, den har ikke java...Men den har win ce, som kanskje er LITT bedre?  :wink:  

Dessuten var det snakk om at de skulle legge til java i en oppdatering av telefonen.

Er trebånd et stort minus?  :wink:  

Tviler på at de fleste som kjøper den skal reise til USA for å bruke mobilen...Da kan man jo bare kjøpe en slik engangs mobil..  :roll:

 

Så hvor mange "win ce" spill tror du det vil komme da? :p

Trebånd er et stort minus ja, gidder ikke forklare det, for jeg tror de fleste skjønner hvorfor det er et minus.... :roll:

Det finnes en hel masse spill som er laget til pocketpc og wince, og det er ikke noe problem å "porte" de over til n1.

Det er mange på neonode forumet som kan å programmere, og det er veldig mange som har tenkt å gjøre det.

Jeg mener også å ha lest at det skal komme en n1 med trebånd litt senere.

 

Jeg vet at du liker siemens over alt på jord (og noen ganger virker det som om du liker det mer enn molna..) og at du vil at flest mulig skal kjøpe sx1 istede for n1, men for oss som synes at n1 er kul, så slipper du å bare komme med alt det negative hele tiden! :x

 

Jeg har blitt så lei av at du alltid skal beskytte siemens, uansett hva, og du skal alltid hakke på de produktene som konkurrerer med siemens.

Bare les dine egne poster, så skjønner du nok hva jeg mener.

 

Selvfølgelig forventer jeg ikke at du skal innrømme det, for det vil ingen fangirl gjøre.

Lenke til kommentar

Men i alledager da?

Hvor er SX1 nevnt her?

Hvor er Siemens nevnt her?

Jeg fatter ikke at du ikke kan holde diskusjonen på et saklig nivå.. Du _må_ dra inn siemens i alle diskusjoner. Greit at du hater Siemens, men da burde du kanskje greie å lavære å dra inn Siemens i hver en diskusjon der jeg deltar.. :shrug:

 

Er du virkelig så interresert i å krangle kan du heller sende meg en PM eller en mail... :roll:

Lenke til kommentar

trebånd er ikke et stort minus for oss "gudbrandsdølinger" vi er da aldri i usa eller asia lell...

 

det er ikke hver dag at du er det heller tror jeg, kamera.

 

i asia er det uansett for dyrt å ringe fra eller å bli ringt til...

tror ikke jeg ville tatt med telefonen min dit hadde det ikke vært for "flymodus"...

 

det eneste som mangler på den må jo være vibrator!

 

-og det med meldingene da... men det tar jeg ikke så tungt... går sikkert ann å få annen skriftstørrelse på den...

Lenke til kommentar

Det at N1 mangler HSCSD tar en vel ikke så tungt.. ingen som bruker det når GPRS er tilgjengelig uansett. Det at den mangler vibrator er litt kjedelig, men ikke en krise.. Tri-Bånd er jo sjipt, men jeg reiser sjeldent til USA uansett.. Java.. who cares? java spill er crap uansett, når en snakker om telefoner i denne klassen (P800, 3650/7650 osv) MEN! den mangelen som virkelig svir er: Bluetooth. Det BURDE virkelig være på en ny mobil i dag! seriøst.. hvem gidder og bruke IrDA når Bluetooth er tilgjengelig ?!

 

Men uansett, alle disse manglene bør være standard på alle dagens telefoner synes nå jeg.. hvis en plutselig drar til USA, så er det jo kjekt og ha TriBånd.. vibrator er et stort pluss.. og Bluetooth er et minstekrav.

 

 

Har mine anelser om at dette kommer til og bli en liten problem telefon også.. Dessuten burde den brukt Symbian 7.0 istedenfor noe microsoft basert jall, noe som er negativt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...