loudness Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Heisann, min første post her, så om jeg har lagt denne posten på feil sted, så ikke skyt meg Leter etter et spill jeg fant her for lenge siden, det var gratis. Det handlet om at du var et spill selskap, å skulle utvikle nye spill/consoler, har søkt rundt, men kan ikke finne det, noe hjelp å få?
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Heisann og velkommen hit på forumet. Vi har en egen tråd i Forum > spill > Generelt om spill. Den finner du her: PRESSME! Kan du prøve å fortelle litt hva spillet går ut på ? Hva du gjør i spillet ?
loudness Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Skrevet 28. januar 2009 Heisann og velkommen hit på forumet. Vi har en egen tråd i Forum > spill > Generelt om spill. Den finner du her: PRESSME! Kan du prøve å fortelle litt hva spillet går ut på ? Hva du gjør i spillet ? Takk for det. Det som er dealen her er at du er et selskap som skal utvikle både spillkonsoler å spill. Du lager med andre ord spillet, å gir dem ut,og tjener penger/eller taper, alt etter som. du kan også forske på nye spill konsoler. du har en finans du må passe på. Her ansettes også spillutviklere. fikk ikke spilt så masse forrige gang jeg hadde det,men virket artig. litt dårlig forklart, men håper det hjalp noe. Var iallefall her jeg fant det forrige gang,selve spillet er ikke nytt, ikke noe bra grafikk eller noe, men bare spennende
loudness Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Skrevet 28. januar 2009 Gamebiz? Det var det, takker så mye
kaffebryggare Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Litt tilfeldig, faktisk. =P Leste nettop om det i en annen tråd. ^^
loudness Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Skrevet 28. januar 2009 Litt tilfeldig, faktisk. =PLeste nettop om det i en annen tråd. ^^ var jo bra for meg det men nå vet jeg hvilke post jeg skal spørre neste gang, har ende et jeg lurer på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå