Gå til innhold

Programmerer eller effekt til filmer?


Anbefalte innlegg

Hallo...

 

om 1 år går jeg i 10 klasse og jeg lurer stadig hva jeg skal gjøre etter det selv om det er en stund tid...

 

Jeg har ALLTID fasinert meg av data og i det siste har jeg begynt med programmering, men har også lyst til drive med film effekter og da mener jeg alt innen det..

Alt fra bruer som sprenger til Animasjon/3D "barne" filmer, men jeg veit hvordan linjer og skoler jeg må gå for å bli noe innen dette og det vil jeg gjerne

 

Noen sier jeg må gå 3 år med allmenn også gå videre på noe der for å drive videre med programmering

 

Noen som kan hjelpe meg? Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er ikke så nøye hvilken skole du velger, bare sørg for at du skaffer deg studiekompetanse. enten direkte eller påbygning. Det er til syvende og sist det du gjør ved siden av skolen. Prøv å lære deg lit 3D-modelering eller film-redigering på egenhånd. Det er masse hjelp og tutorials på nettet.

Lenke til kommentar

tror jeg har endra mening 40 ganger selv helt til jeg fant noe jeg fast bestemte meg på i vg1, vis du ikke har bestemt deg før slutten av 10ende burde du helst gå på almenn, jeg har fått erfart at veldig mange angrer på at de valgte media, og elektro. det er også egen skole for grafisk design som du kansje bør ta en titt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...