shug Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Hei Når jeg f.ex er inne på et spill, la oss si Trackmania, så hender det at bildet fryser et par sek, så kommer det en høy skurrelyd fra høyttalerne, som om jeg skulle bytta frekvens på radioen.. så går pcen drittreigt og lyden går av og på med skurring istedenfor lyd.. så reagerer ikke pcen på noe etterhvert, så må jeg skru den av the hard way Noen som vet hva som kan være problemet? Nettopp formatert (Men hadde samme problem før jeg formaterte og) Takk! Windows XP Professional 2007 Intel P 4 3.06GHz XFX GeForce 8600 GT 512 MB 1,5 GB Ram
Smurfn Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 pleide og skje med min gamle "syke" pc, endte som oftest med bluescreen. ofte skjedde dette men noen sekunder senere kunne jeg spille videre men endte opp i bluescreen etterhvert. rart.
shug Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Skrevet 17. mars 2009 mja, mer eller mindre samme som meg.. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette? Hvis jeg lar PCen bare hakke og skurre en stund, så vil det etterhvert poppe opp en mld hvor det står noe om graphics og nvidia "blablabla" displaydriver. Har installert drivern på nytt flere ganger, samt prøvd diverse andre drivere, men uten hell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå