Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC hang seg opp, men starter ikke igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag satt jeg på pc'en som vanlig. Og i sjutiden gikk jeg ned for å gjøre lekser, da jeg kom opp igjen hadde pc'en hengt seg opp absolutt ingenting fungerte. Noe som vanligvis ikke skjer, men jeg tenkte alikevel at det ikke var noe stort problem så jeg holdt nede på/av knappen til den slo seg av. Venta så i noen sekunder før jeg slo den på igjen, den starta som vanlig og jeg fikk spørsmål om jeg ville bruke Vista eller Windows 7. Jeg starta opp 7 da, men det bilde med microsoft logen som kommer rett før du skal logge inn bare sto og hang, ingenting skjedde. Etter det prøvde jeg og starte opp i Vista og det samme skjedde, den kom så langt til der det står Microsoft Corporation med en lite rubrikk under som bare går og går og etter en stund bare stoppa den. Nå begynte jeg virkelig og bli irritert. Jeg prøvde alle mulige muligheter med reperasjons modus osv,,, men ingenting fungerte.

Jeg frykter selv at hardisken har røket, men skal ta og ringe til Acer i morgen. PC'en er en Acer Aspire E380 og kjøpt sommeren 2007. Så den er rundt 1 og 1/2 år nå.

Håper noen kommer med gode forslag til muligheter. :)

Mvh

Steffen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen forslag til noe jeg kan gjøre? Skal ringe Acer nå, så viss jeg får fiksa det så skal jeg poste hva jeg gjorde for å fikse i tilfelle noen andre har samme problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...