lollipop Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Hei. Jeg har virkelig ikke peiling på denne bærbarjungelen som finnes i dag. Men, damen min vil ha en ny laptop, som hun kan spille spill som Sims 3 på. Systemkravene til Sims 3 er (minimum) 2ghz P4/Athlon 2000+, 1.5gb minne, 128mb skjermkor (Geforce go 6200 eller Mobile Radeon 9600) Dette er jo minimumskravene, så noe høyere enn dette er vel greit å satse på når hun skal ha seg ny laptop. Så har jeg sett litt rundt, og ville vel egentlig gått for Acer 6930, men hun sier at den er litt dyr, og lurer på om det ikke går an å finne noe litt billigere. Så, om noen kan hjelpe meg på rett vei her, hadde det vært veldig hyggelig!
xabineo Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Hei. Jeg har virkelig ikke peiling på denne bærbarjungelen som finnes i dag. Men, damen min vil ha en ny laptop, som hun kan spille spill som Sims 3 på. Systemkravene til Sims 3 er (minimum) 2ghz P4/Athlon 2000+, 1.5gb minne, 128mb skjermkor (Geforce go 6200 eller Mobile Radeon 9600) Dette er jo minimumskravene, så noe høyere enn dette er vel greit å satse på når hun skal ha seg ny laptop. Så har jeg sett litt rundt, og ville vel egentlig gått for Acer 6930, men hun sier at den er litt dyr, og lurer på om det ikke går an å finne noe litt billigere. Så, om noen kan hjelpe meg på rett vei her, hadde det vært veldig hyggelig! hei. Acer aspire 5735Z er jo et valg det er vel ikke den beste spill pcen men går nok til sims og sånne spill. hva er minimum pris for deg?
Shattrath Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 (endret) Acer Aspire 7730G http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=426335 kan den fungera ok før gaming? eks. warhammer online, scII, etc... Endret 28. januar 2009 av Shattrath
lollipop Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Skrevet 28. januar 2009 hei. Acer aspire 5735Z er jo et valg det er vel ikke den beste spill pcen men går nok til sims og sånne spill. hva er minimum pris for deg? Takk for forslaget. Denne har integrert skjermkort, og tror nok det blir litt snevert for sims, siden det krever litt for å kjøre bra (har jeg funnet ut). Jeg tror grensen ligger rundt 6000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå