Gå til innhold

sony ericsson T68i DEN SUGER !!!!


Anbefalte innlegg

den mobilen annbefaler jeg ikke til noen somvil ha en mobil med bra fargeskjerm. Jeg kjlpte meg den mobilen da den var helt ny og forventet meg den bra skjemen og fet innvendig liksom, men herregud den er jo helt død å kjedelig ass.. IKKE KJØP DEN !!!!!! :evil::grumpy::cry:

 

KJØP NOKIA 3650 ( den er ikke en standar kjedelig NOKIA !!! ) :woot::D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den mobilen annbefaler jeg ikke til noen somvil ha en mobil med bra fargeskjerm. Jeg kjlpte meg den mobilen da den var helt ny og forventet meg den bra skjemen og fet innvendig liksom, men herregud den er jo helt død å kjedelig ass.. IKKE KJØP DEN !!!!!! :evil:  :grumpy:  :cry:  

 

KJØP NOKIA 3650 ( den er ikke en standar kjedelig NOKIA !!! ) :woot:  :D

 

Vel, Ingrid.

Det er din mening det. Men det er jo opp til hva du skal bruke den til :wink:

Og noe sier meg at det du bruker telefonen til er lek og morro.

Da er vel kanskje Nokia en bedre telefon.

 

Jeg har selv en T68i og er veldig fornøyd med telefonen.

Du klager på farge-skjermen... vel... det var jo den første telefonen med farge-skjerm..

Hva kan du forvente av den da? Er jo ikke det at det er mange farger i displayet. Så der kan du vel si at din telefon er bedre.

Men!!! Innholdet i T68i er noe helt for seg selv. Treg til tider, men vaffal proffisjonelt lagt opp. Ikke bare spill og lek.... hvis du tar hintet da :wink:

 

Så jeg sier dette til slutt : Smak og behag. Lek og bedrift. velg selv :woot:

Lenke til kommentar

nei jeg kan jo ikke si at jeg bruker mobilen til lek akkurat. Og nokia 3650 er ikke akkurat en leke mobil synes nå jeg den er mer innviklet enn T68i og litt mer fetere innvendig en sony. jeg ble veldig skuffet :cry: da jeg skulle få sony'en fordi jeg synes den var sååå STANDAR innvendig at jeg ble lei etter en mnd å da solgte jeg den !!

 

MEN det er smak og behag det da.. :smile: :D

Lenke til kommentar
Ingrid, la meg gjette, du er 10 år gammel?

 

ELLER BARE VIRKER DET SÅNN?

 

Det er helt unødvendig å lage en egen post får å tråkke på en annen mobil, og det du egentlig mente var at du digga Nokia og demmes leke telefoner? ikke sant?

 

Helt enig! :lol: Det er ikke vits og drive og snakke dritt om mobiler folk faktisk LIKER...Selv om du ikke gjør, kansje andre gjør, tenk!

Lenke til kommentar

nei jeg er ikke 10 år gammel, men er det ikke lov å kritisere an annen mobil som JEG ikke liker og synes ikke noe om som JEG råder ingen å kjøpe. Den er jo bare noe dritt henger seg hele tiden å særlig når du skriver mld. Jeg synes ingenting om den mobilen ( trenger ikke være 10 år for å mene det ) :grumpy: Dere må bare godta og høre kritikk fra den mobilen dere kanskje har selv, men dte er jo bare min mening ingen som sier du skal høre på den da vel. ( didoter ) som bryr seg om hva andre sier.. !!! :lol:

 

mhv Ingrid

Lenke til kommentar

Hvor gammel er t68 nå? 1 1/2 år? Blir bare dumt å sammenligne den med 3650. T68 vant, ikke uten grunn, det som var av tester når den kom ut.. Vært lykkelig eier i over 1 år nå, og jeg tror om jeg måtte velge ny i dag ville jeg heller hatt en t68 enn 3650. Synes 3650 er en litt "tullete" telefon.

 

Venter på SE T610...

Lenke til kommentar

jaja, så va om oss "didioter" har veldig lyst å si masse dritt om Nokia 3650, men vi gidder ikke for vi har manerer... :o

Det er jo ingen vits å lage egen post, for å si dette... Du kunne sagt (i en ann post) at du syns at T68i var treig, og at du ikke likte den noe godt...

Men d er som sagt ikke noen vits å lage en ny post for dette, for det ser ikke ut som noen BRYR seg!

Lenke til kommentar
nei jeg er ikke 10 år gammel, men er det ikke lov å kritisere an annen mobil som JEG ikke liker og synes ikke noe om som JEG råder ingen å kjøpe. Den er jo bare noe dritt henger seg hele tiden å særlig når du skriver mld. Jeg synes ingenting om den mobilen ( trenger ikke være 10 år for å mene det )  :grumpy: Dere må bare godta og høre kritikk fra den mobilen dere kanskje har selv, men dte er jo bare min mening ingen som sier du skal høre på den da vel. ( didoter ) som bryr seg om hva andre sier.. !!!  :lol:  

 

mhv Ingrid

 

jeg hvet en ting som er lov - skrive som om du er eldre en 10 år... og va mener du med telefonen er standard? den har jo mulighet for mp3 avspilling, kamera og styring av pc... det er ikke AKKURAT standard det

 

Når det gjelder det med at den henger seg opp, har det noe med at du kjøpte mobilen ganske tidlig, og dermed ikke fikk noe serlig godt firmware... d går d ann å oppgradere, gratis noen plasser, - andre plasser for opptil 350 kroner...

 

skriv litt mer seriøst...

Lenke til kommentar

Tja...Hvem kjøper en T68 og forventer 2003 teknologi? :shrug:

 

Virker ikke som du har såååå mye peiling desverre. Ikke for å være frekk, men det lønner seg å sjekke ting på forhånd :yes:

 

T68 er nesten 2 år gammel. to år i denne bransjen er sinnsykt mye!

 

Men om jeg må få si det så holder den seg meeeeeget godt. Den er kanon den dag i dag! :yes:

Lenke til kommentar

bjaa:Ingrid, la meg gjette, du er 10 år gammel?

 

 

Samme her.Den er egentlig en knallbra telefon.Men det er bare det at den ble produsert for tja 1 1/2 års siden.Nå er jo det komt masse nye teknologier.

Og du kan ikke si at farge skjermen er dårlig ( det var den første ) :yes::yes::yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...