Gå til innhold

Headset til gaming - SteelSeries h5?


Anbefalte innlegg

Tenker kjøpe meg et headset til gaming, primært fps. Har et Grado-sett hvis jeg vil høre musikk på headsettet, så dette vil stort sett bare være til gaming, og det viktigste er at det er komfortabelt, og har mulighet til å plugge mikrofon og headset i 2 plugger som er en halvmeter fra hverandre (eksternt lydkort til høyttalere og bak kabinettet for mikrofon). Syns SteelSeries H5 så fint ut, noen andre alternativer evt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Prøvde 5H for en stund siden, syntes selv at det var alt for dårlig bass. Bruker selv Koss SB45, og elsker den. Kjempebra bass, god lyd etc etc. Klarer fint å høre hvor fiender kommer fra i f. eks Call of Duty 4. Det eneste minuset er at Koss SB45 og SB49 har en tendens til å bli ødelagt etter 4-6 måneder. Så langt har jeg opplevd at den ene øreklokken knakk og at mikrofonen sluttet å fungere. Så lenge du kjøper hos en godkjent koss-forhandler (www.koss.no) bør det ikke være noe problem å få det reparert eller få et nytt. Mikrofonen er kjempebra.

Lenke til kommentar

Jeg har brukt både SB45 og H5 V2. Mine 3 SB45 sett knakk til slutt i festet mellom øreklokken og bøylen. Nå har jeg H5 V2 som passer som en drøm. Synes også at den uttrekksmikrofonen er en bedre løsning enn SB45 sin. Lyden er god i begge synes jeg.

 

PS: mulig jeg er for tjukk i hodet for SB45.

Lenke til kommentar
5H v2 er iallefall et sett du kan sitte med dagen, kvelden og store deler av natten i et strekk. Jeg blir ikke svett i ørene, får ikke vondt av for små klokker. Eneste er at håret der bøylen går naturlig nok legger seg ned.

 

Haha, Ja, det plager meg åsså xD Jeg er litt nøye hvordan jeg ser ut på håret.. Får hetta når jeg ser at håret er lagt seg ned og der blir det før jeg har fått dusjet..

 

Men 5H er extremt behagelig på ørene.. Det er det viktigste for meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...