Tazic Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 Jeg hadde nettop fått Bærbar for 2 måneder siden og så kom det en oppdatering til Vista som maskinen anbefalte at jeg innstallerte og når det var ferdig så skulle jeg restarte pcen Men så kom problemet når jeg skulle starte opp pcen så kjedde ingenting bare svart skjerm.. etter noen flere prøvelse så fikk jeg igang pcen etter lenge venting, og det første jeg merker når jeg får på pcen igjen er at Touch pad ikke funker mer har gått på innstillinger og Lærere på skolen (vidergående)om hjelp men ingen vett hva jeg må gjøre. så jeg håpet at noen folk rundt i verden vett hva som må gjøres for at den skal funke igjen. er det noen som har hatt samme problem og vett hva jeg må gjøre for å kunne bruke den igjen?
vesleengen Skrevet 26. januar 2009 Skrevet 26. januar 2009 prøv en systemgjenoppretting.... funker som regel på slikt... bare husk å sette maskinen tilbake før du lastet ned oppdateringene... enten det eller så kan du se om det har kommet flere nye oppdateringer og laste ned de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå