Evo94 Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 (endret) Hei ^^ eg kjøpte just lord of the ring conqust. når eg kom til misson(moria) 3 skjedde det eit problem. Etter at eg har velgt type og skal springe inn gjennom den åpne døra så stopper det opp og bare springer i ein usynlig vegg. Help plz :S Endret 25. januar 2009 av Evo94
BlueCreature Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 (endret) Ingen problemer her. Husk at du bør kanskje patche spillet hvis problemet fortsetter [Hvis det da er patcher ute] Endret 25. januar 2009 av BlueCreature
kjermy Skrevet 25. januar 2009 Skrevet 25. januar 2009 Vet om noen som hadde et slikt problem, men det var pga crack, så dee måtte finne en ny... Sikker på at du har kjøpt det? ellers vet jeg ikke hva som kan hjelpe...
Evo94 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Skrevet 25. januar 2009 Vet om noen som hadde et slikt problem, men det var pga crack, så dee måtte finne en ny... Sikker på at du har kjøpt det? ellers vet jeg ikke hva som kan hjelpe... takk :O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå