Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Barn på 7 år


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har et lite prosjekt om barn på 7 år og skal blant annet snakke om generelle stereotypier om barn, altså våre tanker og forestillinger om barn uten at de må være sanne eller ikke. Læreren sa at jeg skal ta med denne problemstillingen: ''Men hvilke problemer kan oppstå når et barn blir satt i bås?'' som jeg tolker slik: Hvilke negative eller positive tanker har dere om barn som kan føre til problemer?

 

Har dere noen eksempler? Ville satt stor pris på alle forslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg har et lite prosjekt om barn på 7 år og skal blant annet snakke om generelle stereotypier om barn, altså våre tanker og forestillinger om barn uten at de må være sanne eller ikke. Læreren sa at jeg skal ta med denne problemstillingen: ''Men hvilke problemer kan oppstå når et barn blir satt i bås?'' som jeg tolker slik: Hvilke negative eller positive tanker har dere om barn som kan føre til problemer?

 

Har dere noen eksempler? Ville satt stor pris på alle forslag.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

 

---------

 

#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

 

Hva er bumping?:

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping av egne tråder skal begrenses til maksimum to ganger med minimum 24 timer mellom hver. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder dersom man har ny informasjon å komme med.

Endret av Patience
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...