Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Lagging i nettleser og skriveprogram etter formatering


Anbefalte innlegg

For ca to uker siden formaterte jeg pcen med windows xp til windows wp igjen. Når jeg var ferdig merket jeg at den hakket veldig om jeg skulle scrolle ned i internet explorer, så jeg prøvde å laste ned firefox, men det samme skjedde der. Også når jeg er i MS Word er det voldsom lagging når jeg skal scrolle. I dag formaterte jeg den på nytt i håp om at laggingen skulle forsvinne, men den er der enda. Denne hakkingen er ikke i feks msn chatter eller andre programmer der det skal være mulig å scrolle. Noen ideer? Takk for all hjelp :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, har faktisk prøvd å laste ned ny driver med et program som heter uniblue. Den fant fire drivere som kunne lastes ned. når jeg lastet ned driveren for ethernet, fikk jeg ikke internet og dermed måtte jeg rulle tilbake til forrige driver. to av dem fikk jeg til å laste ned uten problemer, men når jeg skulle ta for skjermkortet så kom det bare opp errormelding når installasjonen skulle begynne. Tror ikke det er skjermkort på den siden det en en drittpc pappa skaffet for to år siden, og jeg plugger skjermen til pcen inn i hovedkortkontaktene.

Lenke til kommentar

Veit du kva skjermkort du har? Vist du har Radeon skjermkort kan du gå inn på ATI sine heimesider og laste ned den nyaste catalyst driveren som fungerer for alle Radeon kort(Nesten vertfall).

 

Vist du opner et vindu og minimerer det, deretter drar det rundt kva skjer da? Hakker det eller går det heilt fint?

 

Men sidan du fekk error melding når du prøvde å innstalere driver til skjermkortet er nok ikkje denne blitt lagt inn:)

Endret av hanzi123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...