kthjorpthjopøri Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Lurer på om noen har noen gode råd til ett gratis program som tillater meg å filme det jeg ser på pc- skjermen? Har funnet en god del via google. Men ingen var gode nok. Krav: Gratis, Må kunne ta opp i full screen og full motion, Må kunne ta opp både Film og lyd. Takk
proooo Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Lurer på om noen har noen gode råd til ett gratis program som tillater meg å filme det jeg ser på pc- skjermen? Har funnet en god del via google. Men ingen var gode nok.Krav: Gratis, Må kunne ta opp i full screen og full motion, Må kunne ta opp både Film og lyd. Takk hei selvfølgeligt.. eg like "jing" godt - fordi den tar så liten plass, e kjapp og intuitiv og fin gui-design. sjekk ut denna linken og den fine intro-videoen dei har. hva: "Jing" fra: "Techsmith" hvor: www.jingproject.com ..og dei har sikkert nogen konkurrenter. ta et søk på twingly blogsearch eller youtube på nøkkelorda "capture" og "video" mvh og god helg,
PrayingMantis Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Fraps Bruk Virtualdub til konvertering.
Pizzaen Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=668662 <-- read Endret 24. januar 2009 av Pizzaen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå