snorri Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Hei. Nylig prøvde jeg å installere Splinter Cell på PC'en min, men jeg fikk opp en plagsom feilmelding (denne). Den fikk jeg ikke når jeg valgte å installere spillet med minimum plass, istedenfor max... Men når jeg setter inn den andre CD'en, kommer det uansett opp en lignende feilmelding (denne). Noen som vet hva som er galt? Jeg møter kravene til spillet, og jeg har DirectX 9 installert. Bruker forresten Nero ImageDrive, og ikke vanlige CD'er
pcverden Skrevet 14. april 2003 Skrevet 14. april 2003 Skal bare ha en ting klart siden du bruker ImageDrive. Du har kjøpt spillet?
TheOne[X] Skrevet 18. april 2003 Skrevet 18. april 2003 Lær deg å ikke hate cd'er, så går det nok bra :smile:
snorri Skrevet 18. april 2003 Forfatter Skrevet 18. april 2003 Sier du at problemet ligger i at jeg bruker ImageDrive? For det funker med utallige andre spill, og jeg har t.o.m. kompiser som gjør det samme med Splinter Cell... Men la gå, jeg får prøve. Er blitt litt desperat etter å prøve det etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå