Gå til innhold

Windows XP SP1 og SP2 + patch


tienng

Anbefalte innlegg

hei!

 

Jeg har nå windows XP hjemme (eng. versj.), den er nok så ustabile. Har vært innom microsoft.com lastet ned sp1, men den lot seg ikke installert....

fikk feilmelding om at serialkey var ikke riktig (noe i den dur...)

 

Lurer på om noen der ute kan hjelpe meg med å løse dette problemet.

Hvor evt. jeg kan hente/laste med.

 

Takk

 

TTN

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis din CDkey er spredd rundt så kan det tenkes at den ar svartelista i servicepacken. Da må skaffe ny CDkey og legge inn den nye. Mircrosoft selv har lagt ut fremgangsmåte på å bytte den ut. Mircrosoft regner jo da selvsagt at du har kjøpt den Windowsversjonen du har og da kan du få ny CDkey hvis du kan dokumentere det. Men for de som ikke gjør det den lovlige veien har ingen problemer å finne en cd key på internet. Ikke at du gjør ulovlige ting selvfølgelig.

 

Jeg husker ikke linken til den siden hos MS som forteller hvordan du bytter key. Bare å google det.

Lenke til kommentar

Nå har jo gutta gitt ham en mulighet til å finne den informasjonen han trenger, men det må jo sies at det lukter litt "pirat" kopi her lang vei.

Skal vel ikke påstå at det er alt som er like lovlig på denne maskinen heller, men jeg er stolt over å støtte lommeboka til Gates :o ihvertfall så har jeg en studentlisens :)

Lenke til kommentar
Nå har jo gutta gitt ham en mulighet til å finne den informasjonen han trenger, men det må jo sies at det lukter litt "pirat" kopi her lang vei.

Skal vel ikke påstå at det er alt som er like lovlig på denne maskinen heller, men jeg er stolt over å støtte lommeboka til Gates :o ihvertfall så har jeg en studentlisens :)

 

Fint for deg da, men det er ikke alle som har like mye penger, og prioriterer heller hardware enn software. Bill tjener nok penger som det er, og har får ikke noe av meg. Trenger pengene mine selv til andre ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...