Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

20 year old virgin


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om du bare sitter med kompiser og laner treffer du ikke jenter. Men så lenge du er komfortabel rundt jenter så burde det ikke være noe problem for deg å gå bort til en på fest eller på byen (fest er kanskje det beste stedet å få kontakt med jenter på).

Bare ikke tenk negativt om deg selv, for det er skikkelig usexy!

Og om du treffer en jente som er litt småbrisen, og hun liker å prate med deg så burde du kanskje heller avtale å treffe henne senere en gang enn å ta henne med hjem.

 

Sier en med Pedobear avatar :roll:

En jente med pedobear-avatar. Som har fått seg noe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
En fitte er ikke noe superspesielt

 

wtf? skam deg mann!

Men ja man greier seg uten.

men igjen... SKAM DEG! :cool:

 

:thumbup: Dont dispair!!!.yr time will come...

some ppl just start their sex lives later then others...

what is wrong with it??

take it easy.. all the best :D

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest D-Life

Slapp helt av... ikke stress... Du er 20 år og jomfru, greit, men da var det ikke meningen at du skulle ha sex før... Ta livet som det kommer og ta initiativet hvis det dukker opp noen anledninger... Vær deg selv, det er ikke vits i å begynne å turne helt opp-ned på deg selv for å få et ligg... SÅ desperat tviler jeg på at du er... Chill out, make the girls feel relaxed, turn up the heat, make your move, and play it cool... you good bro:)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutten_*

Sex er mytefisert for de fleste som ikke har hatt det. Er seff jævlig bra, men ikke noe big deal på en måte heller. Tror det handler mye om selvtilitten. Handler på en måte bare å få det gjort. Slik at en forstår mer av sin egen seksualitet. Hjelper også på selvtilitten. De fleste av mine kamerater deriblant meg debuterte på sydenferie som 18 åringer. En kan jo spørre seg selv om dette var måten å debutere på, men jeg følte det var det. Er ikke noe stress, men som regel vil jeg anbefale deg til å gjøre noe med det du kaller "problemet" ditt. Reis ned til en skikkelig festeplass(for i norge flommer det ikke over av damer som vil bli med deg hjem fra byen). Reis til aiya napa i en 2ukers tid. Kle deg med stil og lukt godt.

Det er mitt tips til vedkommende. Eneste måten å komme over jomfrukomplekset på er å pule fitte! Spar meg for det "vente på den rette". Det finnes ingen unike jente som kan kalles den den rette. Det kryr av damer som alle må pules før en slår seg til ro.

Som sagt, ta med kameratene dine på en skikkelig rølpetur til et heftig sted.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_daBuzz_*

Gjennomsnittlig debutalder er nok ikke 18 år nei... Gjennomsnittlig debutalder for gutter og jenter er 15 - 16 år. Mange debuterer altså før lovlig alder. Og ikke spør meg hvor jeg får statistikken min fra, jeg bare vet det. Selv debuteterte jeg da jeg var 15, derfor gjesteposter jeg. Mange av kompisene mine debuterte i samme alder. Dette er ingen skrytehistorie, det er bare sånn det er. Folk flest debuterer når damene begynner å gi dem hard-on. Ja.

 

TS, du er altså 20 år, det er gått ett halvt år siden du startet denne tråden. Forhåpentligvis har du fått deg noe i mellomtiden. Dersom ikke, er det ingen grunn til bekymring, men bør du raska på... Blir du stadig eldre før du debuterer, blir det vanskelig å finne seg ei jevnaldret dame som ikke har mer erfaring enn deg. Er det en ting som er turn-off for damene, så er det klønete jomfruer som gir dem "mamma-følelse". Det kan du bare glemme. Å finne seg ei på 17- 18 mens du er 20 er helt greit, det er verre om du er 25 - 30 år gammel, da blir aldersforskjellen litt stor.

Lenke til kommentar
Gjennomsnittlig debutalder er nok ikke 18 år nei... Gjennomsnittlig debutalder for gutter og jenter er 15 - 16 år. Mange debuterer altså før lovlig alder. Og ikke spør meg hvor jeg får statistikken min fra, jeg bare vet det. Selv debuteterte jeg da jeg var 15, derfor gjesteposter jeg. Mange av kompisene mine debuterte i samme alder. Dette er ingen skrytehistorie, det er bare sånn det er. Folk flest debuterer når damene begynner å gi dem hard-on. Ja.

 

TS, du er altså 20 år, det er gått ett halvt år siden du startet denne tråden. Forhåpentligvis har du fått deg noe i mellomtiden. Dersom ikke, er det ingen grunn til bekymring, men bør du raska på... Blir du stadig eldre før du debuterer, blir det vanskelig å finne seg ei jevnaldret dame som ikke har mer erfaring enn deg. Er det en ting som er turn-off for damene, så er det klønete jomfruer som gir dem "mamma-følelse". Det kan du bare glemme. Å finne seg ei på 17- 18 mens du er 20 er helt greit, det er verre om du er 25 - 30 år gammel, da blir aldersforskjellen litt stor.

Jeg er uenig i det meste du sier. Og det to 4 åringer kan fint pule de! :) Det er ulovlig for en over 16 å ha sex med en under 16, men dersom en 15 åring knuller den 16 år gamle dama si vil ingenting skje, pga. lik alder og modning. Det er altså ingen aldersgrense for å ha sex.

 

 

Han bør ikke raska på, det er eldre folk en han som ikke har pult. Hvis han bæsjer på leggen første gang med ei ukjent dame, ja da er det ikke så farlig. Alle gjør feil og han ser hun kanskje ikke igjen. Hvis han puler dama si som han elsker over alt på jord og de har et godt forhold, har det ingenting å si. Ingen slår opp fordi man knuller dårlig den første gangen.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_daBuzz_*
Jeg er uenig i det meste du sier. Og det to 4 åringer kan fint pule de! :) Det er ulovlig for en over 16 å ha sex med en under 16, men dersom en 15 åring knuller den 16 år gamle dama si vil ingenting skje, pga. lik alder og modning. Det er altså ingen aldersgrense for å ha sex.

 

Jeg oppfordrer han ikke til å ha sex med mindreårige, absolutt ikke. Jeg bare sier at jevnaldrede jenter og gutter debuterer når de er 15 - 16 år gamle. Du må gjerne si deg uenig. Det forandrer ikke fakta i saken.

 

Ingen slår opp fordi man knuller dårlig den første gangen.

 

Jo, faktisk. Jeg kjenner damer som har sagt de dumpa typen sin etter første ligg - rett og slett for han var elendig i senga. Men jeg sier ikke at det nødvendigvis skjer ofte.

Lenke til kommentar
Jeg oppfordrer han ikke til å ha sex med mindreårige, absolutt ikke. Jeg bare sier at jevnaldrede jenter og gutter debuterer når de er 15 - 16 år gamle. Du må gjerne si deg uenig. Det forandrer ikke fakta i saken.

 

"En undersøkelse av 1399 norske ungdommer fra hele landet, som er fulgt over en syvårsperiode, viser at blant 14-åringer har 7,4 % av jentene og 12,4 % av guttene debutert seksuelt. For 15-åringer er tallene 22,4 % av jentene og 22,8 % av guttene. Gjennomsnittlig debutalder er drøyt 17 år for jenter og snaut 18 år for gutter. Hele 25 % av guttene og 17 % av jentene hadde ennå ikke hatt samleie da de var 19 år."

 

Riktignok 5-6 år gammel, men den mest omfattende av sitt slag, og jeg tviler på at det har sunket så mye på de årene.

 

Anyway, no stress! Jobb med deg selv, tving deg til å være mer sosial, tving deg ut av komfortsonen din og gjør ting du vanligvis ikke ville ha gjort i både sosiale settinger og utenfor, og du skal se at du utvikler deg og nye muligheter vil vise seg. :)

Lenke til kommentar
Gjest stats fra helsesøster
Gjennomsnittlig debutalder er nok ikke 18 år nei... Gjennomsnittlig debutalder for gutter og jenter er 15 - 16 år. Mange debuterer altså før lovlig alder. Og ikke spør meg hvor jeg får statistikken min fra, jeg bare vet det. Selv debuteterte jeg da jeg var 15, derfor gjesteposter jeg. Mange av kompisene mine debuterte i samme alder. Dette er ingen skrytehistorie, det er bare sånn det er. Folk flest debuterer når damene begynner å gi dem hard-on. Ja.

 

TS, du er altså 20 år, det er gått ett halvt år siden du startet denne tråden. Forhåpentligvis har du fått deg noe i mellomtiden. Dersom ikke, er det ingen grunn til bekymring, men bør du raska på... Blir du stadig eldre før du debuterer, blir det vanskelig å finne seg ei jevnaldret dame som ikke har mer erfaring enn deg. Er det en ting som er turn-off for damene, så er det klønete jomfruer som gir dem "mamma-følelse". Det kan du bare glemme. Å finne seg ei på 17- 18 mens du er 20 er helt greit, det er verre om du er 25 - 30 år gammel, da blir aldersforskjellen litt stor.

Du tar feil : )

Gjnnomsnittlig debutalder for jenter: 16,5 år

For gutter: 17,1 år

 

Tallene er fra 2007, kilde: Helsesøster! :D

 

Til TS: Husk at dette er SNITTET, et standardavvik på 65% ville garantert ha sprikt med flere år!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_blabla_*
Jeg er uenig i det meste du sier. Og det to 4 åringer kan fint pule de! :) Det er ulovlig for en over 16 å ha sex med en under 16, men dersom en 15 åring knuller den 16 år gamle dama si vil ingenting skje, pga. lik alder og modning. Det er altså ingen aldersgrense for å ha sex.

 

Jeg oppfordrer han ikke til å ha sex med mindreårige, absolutt ikke. Jeg bare sier at jevnaldrede jenter og gutter debuterer når de er 15 - 16 år gamle. Du må gjerne si deg uenig. Det forandrer ikke fakta i saken.

 

Ingen slår opp fordi man knuller dårlig den første gangen.

Det er lovlig så lenge alderforskjellen er mindre enn ca. 2 år. Står ikke spesifisert i lovverket annet ann at de to skal være "rimelig" gjevnaldrende, men er tidligere saker og sånt som jeg ikke kan noe om. 2 år er hvertfall en tommelfingerregel.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_daBuzz_*

Okei, så jeg bomma med ca 1/2 - 1 år. Her er nok litt variasjoner ulike steder i landet. Der jeg kommer fra, var det gruppepress for å gjøre det fortest mulig, ellers var du ikke en av gutta. Gruppepress har du overalt, men det var veldig gruppepress der jeg bor. Jenta jeg gjorde det med var også 15 på den tida. Jeg følte meg egentlig ikke presset til å gjøre det da jeg først gjorde det. Det kom naturlig.

 

Der er kanskje enkelte fra mitt hjemsted som er 20 og fortsatt jomfru. Men jeg tviler.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutten_*

Ikke kom til meg å si at gj. for å debutere er 15-16 år. Det er det største tullet jeg har hørt noen gang. For å si det sånn tror jeg at litt over halvparten av ungdom har pult i løpet av året dem har fylt 18. Slik er det i hvert fall i min store omgangskrets da jeg var 18.

Lenke til kommentar
Gjest phenomena

Jeg tror at mye av grunnnen til om en får seg noe ligger i vennekretsen din, den nærmeste. Jeg mistet jomfrudommen først i år(19 år, gutt). Da var jeg den første av mine fem nærmeste venner som nå alle er fylt 20 som har hatt sex. Jeg tror vel litt mild klining er den erfaringen noen få av dem har.

 

Jeg finner det særdeles merkelig, vi ser jo ikke dårlig ut og er liksom alle tiders. Men etter eller annet sted stopper det helt opp!

 

Kan man virkelig ta tiden til takke, tenk om det går 3 år, 5 år og plutselig 10 år. Vil man miste jomfrudommen må man begynne å våkne litt, se etter alle tegn for interesse fra jenter og kjør på.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_91_*

Hva med en 18 år gammel gutt som aldri har kysset enn jente :blush: (eller en gutt :p ). Det værste er at jeg er ganske veltrent og selvsikker i de fleste situasjoner. Men jeg har ikke troen på at noen jenter er overhode interesert i meg, og derfor later jeg alltid som at jeg ikke er i dem heller.

Lenke til kommentar
Hva med en 18 år gammel gutt som aldri har kysset enn jente :blush: (eller en gutt :p ). Det værste er at jeg er ganske veltrent og selvsikker i de fleste situasjoner. Men jeg har ikke troen på at noen jenter er overhode interesert i meg, og derfor later jeg alltid som at jeg ikke er i dem heller.

 

Var der for ikke lenge sida jeg og. Tips: Bli venn med alle. Ikke tenk på å få deg fitte. Klarer du å være deg sjøl så kommer alt sakte og sikkert. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...