Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ingen websider fungerer


Anbefalte innlegg

Har fått et problem med min stasjonære pc som jeg ikke forstår.

 

Jeg kommer ikke inn på noen websider, at all. Med hverken Opera, IE eller Firefox.

Alt annet internett-relatert, som for eks. MSN, Spotify og CS, fungerer. Jeg kan pinge vg.no og alt ser normalt ut.

 

Har scannet med nyoppdatert NOD32 og Malwerbyte's Anti-Malware og SuperAntiSpyware som var oppdatert 6. januar, uten at det løste problemet. Router, switch og PC har jeg restarta.

PCen har Windows XP Home SP3 installert, og er nylig oppdatert.

 

Bruker nå den bærbare pcen min på samme nettverk, og der fungerer alt som det skal.

 

Noen forslag til hva som kan være galt? Takknemlig for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje verdt å deaktivere samtlige sikkerhetsprogrammer for å finne feilkilden. Hvis du ikke finner ut hvordan du deaktiverer den, kan midlertidig drepe prosessen i oppgavebehandling.

Rebooter du vil prosessene starte igjen som før. Holder en knapp på NOD siden jeg mener denne også har en firewal, men kan også skyldes de andre kryptiske sikkerhetsprogrammene.

Lenke til kommentar

Hei igjen :)

 

Skrudde på PCen i dag og nå fungerer alt som det skal. Desverre vet jeg ikke sikkert hva som fikset problemet. Kan det ha vært NOD32 som kom i konflikt med et annet program kanskje? Følte jeg prøvde alt mulig i går (inkl. restart av pc 5-6 ganger). Uansett, er evig glad for at ting fungerer igjen. Takk for at dere tok dere tid til å hjelpe meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...