Gå til innhold

trofe' bug - uncharted


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du beholdt en av de gamle savefilene dine fra før trofepatchen og tilfeldigvis lagret over den? I såfall mister du muligheten til å få trophies på den saven og må finne en annen save vis du har flere eller starte en helt ny save.

 

 

Nei, spiller på samme save som den jeg spilte gjennom på hard med. La merke til at det er et ikon med et trofee og en strek over det på medaljeseksjonen. Har ingen saves, så må vel starte over igjen :wallbash:

Endret av runesole
Lenke til kommentar

Det ikonet betyr som du sikkert selv har skjønt at trofeer er disablet på den saven. Det er forøvrig noe som ikke skal skje vis du kun har en save der og den ble laget etter trofepatchen.

 

Sikker på at du ikke har gjort noe med saven din? Kopiert over til en annen bruker på PS3en din og tilbake eller noe sånn?

Endret av Pesico
Lenke til kommentar
Har du beholdt en av de gamle savefilene dine fra før trofepatchen og tilfeldigvis lagret over den? I såfall mister du muligheten til å få trophies på den saven og må finne en annen save vis du har flere eller starte en helt ny save.

 

 

Nei, spiller på samme save som den jeg spilte gjennom på hard med. La merke til at det er et ikon med et trofee og en strek over det på medaljeseksjonen. Har ingen saves, så må vel starte over igjen :wallbash:

 

 

Awww, var noe lignende som skjedde meg også med Veteran på Cod:waw .

 

Var en skikklig "pain" å måtte gå igjennom alt på nytt igjen :\

 

Grunnen det skjedde med meg, var at iløpet av den tiden jeg sprang igjennom Veteran(eller krøp m/R2 knappen)kom det en patch, som skulle vikse noe, men istedfor ødla mye :(

 

Men men, harno platinum no :) har ikke gått tilbake til spillet siden :p

 

GL med fremgangen din i uncharted, var et par spott's som var jævlig i det spillet også på Crushing :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...