RemiAndreN Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Hei. Tenkte jeg skulle resette alle wow idag, så jeg trykket på wow-repair-> Reset and check files. Så tenkte jeg også og reinstallere alle addonsene mine, slettet alle addonsene og lastet de ned på nytt.. Når jeg så var klar til å begynne å game; "logger inn" så er addons knappen i venstre hjørne vekke. Mener jeg har hatt sammeproblem før, men husker ikke hva jeg gjorde for å fikse det. Bruker også programmet "Curse(Addon manager)" lurer på om det har noe innvirkning, men jeg brukte jo dette før også og da hadde jeg ingen problemer med dette
olek21 Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Har du prøvd å legge addons tilbake i interface mappa?
World Of Warcraft Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Har hatt samme problet før, hjalp å installere addons på nytt.
Troenderfury Skrevet 22. januar 2009 Skrevet 22. januar 2009 Enkleste er vel å installere addonsa manuelt (laste ned -> pakke ut i C:\Programfiler\World of Warcraft\interface\addOns mappa)
Thombr86 Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Kan vel hende at curse programmet har lagt addons i feil mappe, evt et hakk for langt inn i mappestrukturen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå