Gå til innhold

Netcom mobilt bredbånd dekning rundt oslo s


Anbefalte innlegg

Heisann godt folk!

 

Skal på kurs i oslo i ca 4 mnd framover og har i den forbindelse siklet på mobilt bredbånd da jeg er mer eller mindre "avhengig" av netttilgang i hverdagen.

 

Ser at netcom har en kampanje for tiden som passer meg utmerket da det er fri bruk i 4 måneder.

 

Men så til saken. Har du erfaring med netcom sitt mobile bredbånd rund oslo s området, da tenker jeg på 3g og om det er stabilt, f.eks til online spilling. Ca hastigheter opp/ned viss du har det på lur hadde jeg satt stor pris på om du kunne kommet med.

 

Håper jeg ikke er for kravstor nå ;)

 

Spankybastrd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Har connect selv. Har ikke prøvd det i Oslo, har testet det i Bergen sentrum og utenfor, meget god hastighet, har hatt 6mbit på det meste der (sikker mer utbygd i Oslo). På ustaoset i romjulen oppnådde jeg en hastighet på 5mbit. Men lå på et gjennomsnitt på 2-3mbit.

Testside jeg brukte var speedtest.net. Det kjipe med mobilt bredbånd er at pingen er ganske så høy, så den aldri under 200.

Det funket fint til onlinespillet Eve som ikke krever så mye hastighet.

 

Håper dette var noe til hjelp.

Lenke til kommentar

Dude, du spør om 3G fungerer i sentrum i norges hovedstat.

Svaret er selvfølgelig, ja uansett leverandør

 

Personlig har jeg brukt Telenor og Super3G hastighet i setrum. Målte ikke hastigheten, men var meget kjappt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...