datageni Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Skulle gjerne hatt noen annbefallinger til et knallgodt frontsett til bilen min. Og hattehylle høytalere (evnt. bakdør høytalere). Har golf 3 med plass til vanlige runde...tror kanskje det er 6.9 eller noe sånnt i tommer. Pris jeg har tenkt å bruke på noe som gir god lyd: max 8000 inkl forsterker. Har subwoofer fra og forsterker fra før. Men frontsettet mitt er litt vell dårlig. Og hattehyllehøytalerne dropper jeg gjerne mot noe jeg kan ha i dørene som spiller like bra. Har forresten strøm og batteri og alt mulig klart. Dual Pre-out på spilleren. 1 kanal er ledig.
cossiemk1 Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Seas Lotus Reference komp.sett foran, og en Clif Designs CD60.2DLX forsterker til det, så trenger du ikke noe baki
datageni Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Skrevet 20. januar 2009 Seas Lotus Reference komp.sett foran, og en Clif Designs CD60.2DLX forsterker til det, så trenger du ikke noe baki Pris på dette her da ? Hvor får jeg kjøpt det ? Gjerne i Bergen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå