PS_CS4 Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Hei, jeg laster nå ned Windows 7. Jeg har windows vista nå. Men, hva skal jeg gjøre før jeg installerer? I tilfelle jeg vil tilbake til vista?! Fordi disse serialene varer ikke evig? (windows 7)
Svenni212000 Skrevet 19. januar 2009 Skrevet 19. januar 2009 Det finnes egentlig bare to ting, og det er backup. Ta backup av alle viktige filer. Og om du har recovery partisjon, så tar du for sikkerhetskyld å brenner ut denne på en DVD plate. Det neste er å laste ned og brenne ut alle nyeste driver og programmer til din PC.
PS_CS4 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Skrevet 19. januar 2009 Det finnes egentlig bare to ting, og det er backup.Ta backup av alle viktige filer. Og om du har recovery partisjon, så tar du for sikkerhetskyld å brenner ut denne på en DVD plate. Det neste er å laste ned og brenne ut alle nyeste driver og programmer til din PC. Hvordan tar jeg backup av windows vista OS ?(eller er det en cd?
TRD4U Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Det er (såvidt jeg vet ) ikke mulig. Du må ta backup (sikkerhetskopi) av filer, dokumenter og programmer som du har liggende i Windows. Deretter bruker du Windows 7-DVD'en din til å installere Windows 7. (sette inn DVD'en, start PC'en på nytt, og velg å boote fra DVD'en.) Når du har installert, er det bare å legge inn alle programmer og filer på nytt. Endel arbeid dersom du har mye slikt, men så har vi jo hørt mye om at Win 7 er raskere, så da kan det hende det lønner seg. Har selv gode erfaringer med Windows 7. Microsoft har gjort en god jobb så langt.
-Tommy Skrevet 20. januar 2009 Skrevet 20. januar 2009 Lag en ny partisjon. Vista ligger vel på C: nå? Så da bare installerer du Vista 7 på D:. Da kan du til all tid kunne skifte mellom Vista og W7 uten problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå